Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Evening Seduction

Publicerad 2008-11-11 07:35:57 i Naglar, vampy,

Hej! Jag har inget internet hemma för tillfället. Eller inte i morse i alla fall. Trist... Bilder på dagens kommer upp så fort internetproblematiken löst sig. Ni får titta på urgamla naglar så länge. Återigen en notd från i maj.

Maj 2008


Så mörkt lilarött att det nästan är svart. Mörkare än OPI Siberian Nights. Ett fantastiskt, dramatiskt lack som man bör äga om man är en vampig flicka! China Glaze Evening Seduction!

Det är ett krämlack med total täckning efter ett tjockt lager eller två tunna. Lacket blir genast högblankt, precis som China Glaze liquid Leather. På bilderna ser ni ett ganska tjockt lager och inget överlack. Glansen är enastående! Det här är ett makalöst lack som jag varmt rekomenderar!  Det är dock så mörkt att man inte kan ser att det inte är svart om man inte har starkt solljus på naglarna. Men det gör ingenting. Få svarta lack har den här effekten med både glossig finish och ett intressant djup i färgen! Ett wow-lack!

Det är ett lack som ger fantastisk form åt nageln, självklart bara en illusion, men de verkar längre och mer välformade. Lacket passar min hudton perfekt dessutom och ger mig alabastervita händer trots stenhårt arbete i trädgården under helgen. Det är helt enkelt perfekt! Helt perfekt! Det kommer från kollektionen Vision of Grandeur.

Oj, en liten jämförelse ska vi väl ha? Här är OPI Siberian Nights bredvid Evening Seduction:

OPI Siberian Nights       ChG Evening Seduction

Kommentarer

Postat av: Rouaa
Publicerad 2008-11-11 07:47:51

tänkte väl... började få lite Sminkanabstinens :p

Postat av: Rouaa
Publicerad 2008-11-11 07:48:41

jag ser att dina länkar blir vita med. ska fixas! efter maten! :p

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-11-11 10:02:35

Riktigt riktigt snyggt! Underbart glossigt och mäktig färg! Trist att du inte har internet hemma, hoppas att det fixar sig till eftermiddagen.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-11-11 11:22:42

Hmm.. njea. Eller jo! Det är snyggt, men inget lack jag kommer längta efter. Jag tycker att det är för mörkt, och älskar Siberian Nights istället. Det får räcka!



Snygg vinterdesign förresten! :D

Postat av: Sara
Publicerad 2008-11-11 11:47:21

Consider me seduced! ;)

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-11-11 12:52:38

läckert

Postat av: badis
Publicerad 2008-11-11 21:45:14

Jag gillar! Till och med hårddiggar! Jag borde sluta besöka din blogg då jag går bankrutt här snart;D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-11 22:08:05

Rouaa! Sötnos!



Emma! Äntligen online!



Chaosophia! Skönt att inte vilja ha alla lack!



Sara! Visst är det fint!



Sanna! ja, visst är det!



Badis! Haha! Nej, sluta inte komma hit!

Postat av: Marina
Publicerad 2008-11-11 22:44:29

Hamnar genast på "vill ha"-listan! Me like!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-11-12 06:16:55

Marina! Jag gillar den med!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela