Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Dating a Royal

Publicerad 2008-05-13 17:33:51 i Naglar i blått,

image5148
Här kommer den äntligen!
OPI Dating a Royal är en vacker blå färg från OPI Mod About Brights-kollektion. Det är ett klarblått krämlack som känns ganska ordinärt ändå. Inget som får hjärtat att banka extra hårt. Jag tycker det är fint men knappast speciellt.

Det finns inte så mycket att säga om det här lacket. Vad tycker ni? Är det sommarens blå?

Kommentarer

Postat av: Aila
Publicerad 2008-05-13 18:01:43

Jag vill också dejta en sån vacker blå Royal...

Postat av: Badbomben
Publicerad 2008-05-13 18:02:02

Jag är förtjust, den är nog så fin som jag tänkte!

Postat av: Rouaa
Publicerad 2008-05-13 18:22:21

Underbar blå färg!

Sjukt snyggt! :D

Postat av: LipGloss Bitch
Publicerad 2008-05-13 19:16:56

åh jag säger som rouaa, sjukt snygg! Jag blir alldeles varm och uppspelt när jag ser det här :D



Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-13 19:20:35

Aila! JA, Så tokig är den väl kanske inte... :-)



Badbomben! Vad härligt att höra! Ja, vad kan man säga, köp!!!



Rouaa! Du och jag kan gå gatan fram med våra krämlackade naglar i turkos och blått! :D



LGB! Jag är inte så tagen ändå. Trodde jag skulle bli helt kollrig men är mer eller mindre som vanligt. Hade nog väntat mig mer...

Postat av: Mimmi [aska]
Publicerad 2008-05-13 20:19:57

Lovely! Precis vad jag behöver (efter att ha hittat samma nyans i en pytteflaska som inte kommer räcka länge...).

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-13 21:12:24

Mimmi! Ja, det verkar ligga rätt i tiden. Och det är ju inte fult. Snarare tvärtom...

Postat av: Rouaa
Publicerad 2008-05-13 21:39:45

LGB häääääääärmiiiiiiiiiiiiiiis :p :p :p





Sminkan hihi precis vad världen behöver!!!!

Postat av: Linda
Publicerad 2008-05-13 22:05:50

Sval men mäktig blå nyans, i like :o)

Postat av: MakeupMyLack- Sanna
Publicerad 2008-05-13 22:30:54

Jag tycker att det klär dej.

Det är ju inte jätteunikt men fint ändå

Testa att lägga nåt lager wireless t/c ovanpå och se vad som händer? :)

För det har du väl kvar? Jag har den inte men jag tycker att det har vuxit i mina ögon ju fler bilder jag sett.

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-05-13 23:04:46

Jag tycker att det är ett fint lack, men kanske inte exceptionellt precis... gillar hur som helst den här bättre än den gröna... just nu väger det åt att jag nöjer mig med denna och den rosa från mod. spartanskt va:) tänkte kompensera den blygsamheten med att köpa alla retrolacken:D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-14 06:18:36

Rouaa! Ja, vilket radarpar vi skulle vara!



Linda! Jag tycker inte den är så mäktig. Men det måste vara mig det är fel på för alla andra verkar gilla den...



Sanna! Bra idé! Det skulle jag ha gjort igår. Frågan är om jag kommer behålla det längre? Jag tror det åker av idag efter jobbet fr at ersättas med något annat, frhoppningsvis snyggare!



Emma! Jag skulle nog också hoppa det gröna. Jag skulle nog hoppat det här också. Jessica och Color Club har brlå krämlack jag tror jag hade gillat bättre...

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-05-14 07:11:28

Jag gillar det men det väcker inget våldsamt habegär.

Postat av: Fåfängan
Publicerad 2008-05-14 09:36:53

Gillade att färgen var så klar på ngt vis.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-14 16:39:32

Sminkjante! Nej, så skulle nog jag också ha känt om jag sett en notd med det innan jag köpte...



Fåfängan! Jag upplever den nog som snyggare på mina bilder än IRL. Färgen är inte riktigt lika lysande. Tror jag...

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-05-14 18:55:10

Jag tycker att den här är rätt fin faktsikt... och jag måste ju köpa några från mod-kollektionen:) synd att den inte känns så kul, den verkade ju så lovande vid förhandstittarna...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-14 19:11:34

Emma! Håller med dig helt! Jag var lyrisk när man såg första bilderna. Men jag tror min vissna inställning beror på för högt ställda förväntningar. NOTD-bloggen har en notd med DaR just nu och hon gillar lacket skarpt.

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-05-14 20:09:08

Jag vet:) Ja det är väl så, men jag tycker inte att något av lacken känns riktigt klockrent... fast å andra sidan tycker jag att retro ser desto mer klockren ut...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-05-14 20:21:22

Emma! Nej, nu känns allt i den lite lamt. Hade planer på Mod-ern girl, men den såg så orange ut i en swatch jag såg. Jag har fr mycket orange plötsligt...

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-05-14 20:55:12

Ja, det är synd, jag hade stora förhoppningar, det är ju en kul kollektion! Bara inte så snygg:( Jag vill fortfarande ha that's hot pink... och Dating då... men annars är det nog retro som gäller! China glaze verkar inte heller ha nåt skoj på g:(


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela