Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

MonSooner or Later

Publicerad 2008-03-03 17:41:29 i Naglar i orange,

image4126
Orangeröd krämig och härlig! Jag är helt inne på orange nu! Jag gillar verkligen den här färgen!
MonSooner or Later är ett nagellack från OPI och ingår i deras India-kollektion. Det är denna, Yoga-ta get this Blue och Roayal Rajah Ruby som jag skaffat mig från den kollektionen. När jag precis klickat på beställ var jag lite tveksam till den här färgen. Jag är en "kall" flicka som inte gärna leker med nagellack i varma toner, i alla fall inte länge, men jag ångrar mig definitivt inte nu! Det här är en riktig sommarröd!
Denna på tånaglarna, Peter, och sommaren är gjord! ;-)

Kommentarer

Postat av: Rouaa
Publicerad 2008-03-03 17:52:20

skitsnyggt! kikade på India collection på Kicks. My oh my...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-03-03 17:56:22

Rouaa! Ja, det finns guldkorn i India!

Postat av: Peter
Publicerad 2008-03-03 19:04:30

Önskar jag vore hos dig nu så skulle du få måla mina naglar o tånaglar med detta underbara lack sminkan!!

Postat av: SantaCarolina
Publicerad 2008-03-03 19:29:03

Ja skojar du att denna kommer pryda mina tånaglar i sommar! Kanonfin!

Postat av: MakeUpMyLack- Sanna
Publicerad 2008-03-03 19:31:36

ooo jag har Color Clubs Sexsea i min beställning som också är orange/röd crème.
Jag är en varm flicka :)

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-03-03 20:08:49

Mein Gott im Himmel! Wunderbar!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-03-03 20:51:40

Peter! haha, lacka får du göra själv. Jag har fullt sjå med att lacka mina egna naglar! Men visst är färgen underbar!

Santa C! Jag tror den blir perfekt! Du ser ut att vara en tjej som blir brun dessutom. Det blir ju inte jag så gärna. Kan tänka mig att den här färgen skulle vara grym mot sommarbrun hy!

MUML-Sanna! Ja, jag är i och för sig varm jag med, i mitt hjärta! ;-) Orangerött känns väldigt frestande just nu. Och orange... Är sugen på Orlys Heartbreaker. Fortfarande. Måste nog köpa det.

RQ! visst är det bättre än man tror!

Postat av: Emelie
Publicerad 2008-03-03 22:16:43

yay, den är hur läcker som helst! målade precis naglarna i den. den var ett impulsköp men jag är riktigt nöjd :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-03-03 22:52:30

Emelie! Jag impulsköpte också! :-)

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-03-03 23:23:17

Finfint! Färgen klär dig riktigt bra fast den är varm ju! Ibland blir man förvånad... jag tyckte faktiskt att curry up var riktigt snygg på mig, trots att den borde ha varit alldeles för gul...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-03-04 09:13:26

Emma! Jag såg fantastiska swatches på curry up... Jag vill också a den, men jag är fortfarande tveksam till vad det skulle bli på mina fingrar. vill inte se ut som en storrökare sedan 20 år, typ. Skönt att höra att den funkade på dig. Vi får se om det blir en Curry för mig med. Jag måste sluta köpa lack en månad eller två. Det här är ju löjligt...

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-03-04 09:52:38

Okej, den är beställd! Tillsammans med Cadillac Red och Burnt Buns från CC!

Postat av: leonie
Publicerad 2008-03-04 12:23:15

Oj vilken härligt sommrig och pigg färg, man blir glad helt enkelt.Vilken glans du har fått till - är det överlack på eller är det enbart färgen som ger en så snygg finish?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-03-04 18:37:01

RQ! Du kommer gilla den! Fast det är ett krämlack, det vet du, eller hur?

Leonie! Hade ChG FF som överlack tror jag. Men en var nog lika blank innan med.

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-03-05 06:52:54

Ja, jag vet! Fast röda krämisar gillar jag ofta, det har jag glömt att nämna. Cadillac Red som jag också beställde är en kräm också! Och du, Heartbreaker är underbar! Fullkomligt underbar!

Åh, Sexsea som Sanna beställt (?) tänkte jag också på först! Fast det blev inget med den.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-03-05 15:09:08

RQ! Ska lacka naglarna under eftermiddagen och lovar dig lite Vodka&Caviar!

Postat av: Kristin
Publicerad 2008-03-05 15:57:12

Röda naglar är ju alltid snyggt :)

Postat av: emma johanna
Publicerad 2008-03-06 14:52:54

jag älskar rött nagellack, i alla möjliga nyanser, speciellt orange-rött.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela