Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend nr 58

Publicerad 2008-07-23 18:30:11 i Naglar i lila,


Tre Depend-lack på raken! Yay! Eller kanske inte? Jag vill i alla fall visa allihop nu på en gång så de inte hamnar i arkivet och dammar bort med de femtio som ännu inte sett dagens ljus... Min favorit av de här tre var den föregående, nr 69, så missa inte den! Layering är kul, det vet vi alla. Här har det fina Depend nr 69 fått två lager av ljuslila Depend 58 med microglitter över sig. Sött? Mja... Men lite roligt en stund i alla fall.

Lacket glittrar faktiskt väldigt fint i solen. Regnbågsfärgade glitter dessutom, så det är ett litet discolack! Två lager behövdes för att inte bli strimmigt, men då var det ju två lager ceriserosa under. Man kan se det om man tittar noga... Hur som helst, roligt som snabb förändring av en befintlig manikyr. Det här var den ena du frågade efter Creme-idiot, den andra har nummer 117. Den är nog mindre täckande än den här, som överraskade mig lite. Jag trodde inte den skulle bli så pass lik färgen i flaskan över ett så starkt ärgat annat lack. Bilderna är tagna i kvällsol i ett västerfönster och sedan i skugga här nedan.

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-07-23 19:14:19

.. jag tänkte skriva något om nagellacket men kan bara tänka på pajen. Haha!



Gillar iaf glittret på sista bilden. :)

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2008-07-23 19:36:52

Gillar lila tycker det här var skojjigt:)

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-07-23 20:32:59

Giller sista bilden!

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-07-23 20:33:16

*gillar

Postat av: Badbomben
Publicerad 2008-07-23 20:38:45

Trevligt, litet mysblingigt:)

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-07-23 20:38:59

Inte all så tokigt... Om jag inte redan hade två flaskor av galaxy från isadora, som verkar vara ganska lik, skulle jag nog bli lite intresserad...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-24 08:14:30

Chaosophia! Ja, pajen var nog mer att tänka på en lacken egentligen. Det är rätt ordinära lack. ;D



C-N! Det är lite för mjäkigt. Men det glittrade fint!



Sanna! Ja, den blev rätt okej!



BAdbomben! Jo, så kan man se det.



Emma! Ja, IsaDOra har dessutom rätt bra lack. Kvalitetsmässigt alltså. Är osäker på Depends hållbarhet. Har ju inte direkt hårdtestat dem heller...

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-07-24 10:13:58

Supersnyggt!! Depend rockar ;)

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-07-24 13:35:29

Jag tycker inhte att depends lack är särkilt hållbara:( Och så är ju många tyvärr ganska bökiga att måla med också... Isadora är bättre.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-24 15:12:55

ItM! Äh, inte är det väl så snyggt?



Emma! Ja, IsaDora är bättre. Tycker jag med!

Postat av: Johanna
Publicerad 2008-07-24 20:30:01

Tycker inte att det är så pjåkigt! Men som sagt hållbarheten kan man ju diskutera när det gäller Dependlack :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-24 21:22:55

Johanna! För mig funkar det ju, som lackar om varje dag...;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela