Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Demon in the Dark

Publicerad 2008-07-20 08:39:04 i Hud och hand,

Demon in the Dark är en grön tvål från LUSH som doftar mynta. Ren fräsch doft. Väldigt oljig att ta på. Läcker färg, läcker doft och läckert namn. En tvål som doftar lite manligt till skillnad från alla söta dofter på LUSH. Jag gillar den för att den tröttnar man inte på lika lätt. Den doftar sommar. Jag tänker på min rabatt fylld av Eau de Colognemynta och rosor. På grönmynta och tomater som mognat i solen. På te där myntabladen ligger kvar som vackra dekorationer i höga glas.

image4150
Demon in the Dark är en väldigt bra tvål på många sätt. Den gör att man känner sig riktigt rengjord, den löddrar rikligt i ljusgrönt och den fyller sinnena med den underbara och stimulerande myntadoften! Vad mer kan man önska sig? Demon in the Dark får gärna ligga vid mitt handfat och förgylla alla de handtvättar som man gör varje dag. Det här är min absoluta favorit från Lush!

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2008-07-20 09:47:27

Min med. Som du säger, den luktar inte så sött

Postat av: Aila
Publicerad 2008-07-20 10:30:21

Och så piggnar man till efter en möte i duschen men Demon;))!! LÖVE IT!

Postat av: badbomben
Publicerad 2008-07-20 10:44:28

Härligt namn, såna här fräcka tvålar med mynta är sköna efter bastun eller i morgonduschen! Jag tror jag har sniffat på den men har ännu inte skafat en sån.

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-07-20 13:55:29

Jag stod och höll i denna men valde bort den. Ah, ja det blir väl fler lush besök:)

Postat av: Ninjan
Publicerad 2008-07-20 15:09:44

Jag var lite besviken på den.

Den luktar som att den verkligen ska göra rent och få den där sköna kalla mint-kicken, men det uteblev...

Visst blev jag ren och luktade väl sådär, men ändå blir det nog inte mer än två stjärnor för mig :(

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-07-20 15:48:09

Så läcker tvål! Kan nog vara värd att köpa bara för att den är snygg:) Har du förresten sett att coastal scents har fått in nya paletter? Jag är sugen på att beställa, men har lite svårt för att bestämma mig:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-20 20:34:30

Kajalpennan! Vi har bra smak i tvål!



Aila! Absolut! Det är bästa morgontvålen!



BAdbomben! Du måste prova!



Sminkjante! Ja, ha den på din lista! ;D



Ninjan! Vad synd. PÅ mig kickar den!



Emma! Ja, jag såg att paletterna kommit in. Jag ska vänta lite. Sparar just nu till alla höstlack och fick spel inne på apoteket och köpte handkrämer för flera hundra. Din, bland annat...

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2008-07-20 21:15:50

Gjorde en gång en schampo tvål med rosmarin och grönpeppar mynta i. Den blandnigen är verkligen en hitt och jag misstänker att den här har en liknande doft. Din ser härlig ut också:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-21 08:50:25

C-N! Ja, jag kan tänka mig att doften påminde om denna!

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-07-21 22:05:56

haha, du är rolig! Att folk får shoppingspel inne på apoteket hör nog inte till vanligheterna där:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-22 09:35:00

Emma! De har nog vant sig vid mig. Jag brukar komma lastad med massor av grejer. Oftast värktabeltter i och för sig... Ack, att vara en skröplig gammal tant... ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela