Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Liquid Leather II

Publicerad 2008-07-09 17:13:11 i Naglar i svart, grått, silver,


Ännu en favorit i repris. Mitt favoritsvarta, underbara Liquid Leather! Ja, det blir tjatigt, men det blir också bättre bilder! ;D

Ni får beundra det i lite olika ljus fast vid samma tidpunkt. Full sol direkt på naglarna gör det vinylsvart men den häpnadsväckande glansen framträder allra bäst i indirekt ljus. Det är makalöst vacker! Klicka upp småbilderna så ser ni det blankaste av lack och dessutom är det lättapplicerat. Ett tjockare eller två tunnare lager lack täcker och räcker. JAg älskar Liquid Leather! Matta svarta går bort för mig, men det här är elegant, sofistikerat och galet vackert!


Saknas det ett svart lack i din lack-garderob? Tveka inte! Liquid Leather måste vara det bästa av alla svarta lack jag sett! Vad tycker ni andra som har det? Jag vet att Sanna och Sofia håller med mig, men alla andra lackgalningar där ute? Vilket svart är era favoritsvarta?

Och ett litet meddelande till alla läsare. Nu funkar det att kommentera igen. Alla inlägg. Ska göra alla fall. Kommentera på!!

Kommentarer

Postat av: Johanna
Publicerad 2008-07-09 17:54:22

Detta är nog det snyggaste svarta lacket som finns! Och du har så snygga naglar :)

Postat av: Monica Hansen
Publicerad 2008-07-09 18:03:17

Det var en snygg svart!

Postat av: Badbomben
Publicerad 2008-07-09 18:07:02

Lääh. Puuh. Snyggt som bara den! Den här vinner över min rimmel när som helst,även om den funkar som vardagsgothig variant:)

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-07-09 18:20:05

Riktigt snyggt! LL är definitivt ett lack som står på önskelistan... Svart lack är ingenting jag använder särskilt ofta, har bara ett från collistar. så jag behöver det här också:)Och dina naglar har blivit väldigt fina! Skulle kanske ta och investera i natural nail strengthener.

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-07-09 18:20:38

Vill haaaaa! Guuuud va det är snyggt!

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-07-09 19:17:12

Visst är det så nära perfektion man kan komma- det är fantastiskt!

Postat av: *Sanna*
Publicerad 2008-07-09 20:36:29

Jag äger inte ett enda svart lack (ännu) men inser att jag verkligen gått miste om något!

Grymt snyggt lack! :D

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-07-09 20:53:51

Jag har äntligen lyckats komma in på din blogg. Segt modem du vet:( LL står på min lista över lack jag ska beställa så snart jag är tillbaka från semestern. Det är så jädra snyggt! Tack för dessa underbara bilder att njuta av:)

Postat av: Veronica
Publicerad 2008-07-09 20:54:41

Härligt att kommentarsfunktionen är igång igen. Och vilka naglar! Grymt snyggt med den fantastiska glansen!!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-09 21:50:47

Johanna! Åh, tack! Jag är nöjd själv med naglarna, även om de fortfarande kan bli bättre! ;D



Monica! Jag älskar LL! ett favoritlack alla kategorier!



Badbomben! Få lack kan konkurera vad gäller glans!



Emma! NNS är nog den enskilda produkt som gjort mest skillnad för mig. Den enda produkt faktiskt, som verkligen märkts när man använder den!



ItM! Ja, det är ett lack som gjort för dig!



Sanna! JA!!!! Tack för tipset!



Sanna! Jag vägrade ha svart efter min tonårstid men Sanna på Make Up My Lack hade detta och sen var det kört. Svart kan vara sååååååå sofistikerat!



Sminkjante! Åh, vad kul att "se" dig igen! Saknar!!!



Veronica! Blankare lack finns inte!



Postat av: Linda
Publicerad 2008-07-09 23:44:09

Outstanding!!

Postat av: MLY
Publicerad 2008-07-10 13:51:26

LL är riktigt, riktigt snyggt. Jag klickade ju hem ett i min första beställning, och gud vad blankt och fint det var. Men jag hade verkligen problem att få det jämt, lacket ville liksom gärna lägga sig i ränder och det första lagret var praktiskt taget omöjligt att få dit. Sen tycker jag det tog lång tid att torka med, hur länge jag än satt med tassarna i luften så var det ändå små "repor" i det efter ett tag. Men men, lacket är snyggt, och jag kommer fortsätta lacka med det till sista droppen ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-10 19:34:55

Linda! Det är det!



MLY! Skumt. För mig är det lättmålat och täckande. Torktiden kändes "normal" men jag har ju ofta ett snabbtorkande överack på.

Postat av: M
Publicerad 2008-07-10 21:29:23

Hej. Det nagellacket var grymt ju ! Var hittar man det..? // En som undrar...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-07-11 08:42:21

M! Man kan nog beställa det hos www.eleven.se men jag har köpt mitt, billigt och bra, från www.head2toebeauty.com. Finns även på www.8ty8beauty.com. Säkra och bra ställen att beställa ifrån!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela