Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Kalista

Publicerad 2008-12-05 09:39:44 i Naglar i brunt,greige,beige,

Inte för att jag har bytt nagellack, för det har jag inte, men för att ni ska ha något att titta på. En notd från för lite sedan med läckra Zoya Kalista.

Zoya Kalista får mig att tänka på Coca Cola... Det är en varmbrun färg med kopprig glöd och lite mahognyton. Snyggt.
Det är en härligt skimrande nyans och den lever verkligen upp i elektriskt ljus.


Det är extremt lättlackat. Två lager på bilderna men det skulle nästan ha klarat sig med ett. Finns inga nackdelar med Kalista! Hon är ett av de snyggaste bruna lacken!

Några bonusbilder som ger ett ganska matt intryck då de är fotade i dåligt dagsljus:

Och en sista i lampljus!

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2008-12-05 09:41:03

å, så snyggt! bättre än coca cola:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-05 11:59:55

Sanna! Ja, utan tvekan!

Postat av: RM
Publicerad 2008-12-05 15:23:10

Pretty. :)

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2008-12-05 15:37:55

Kalista står definitivt på vill-ha-listan! Jag gillar dock nästan färgen bäst på dagsljus-bilderna. Jag är rädd att det ska se för varmt ut på mig annars...

Postat av: Marie
Publicerad 2008-12-05 15:59:38

Coca Cola var nog en bra beskrivning :)

Jag tycker det är bra att du tar med de tråkiga belysningsbilderna också, så man får en uppfattning om hur lacket ser ut för det mesta. Tummen upp!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-05 17:19:09

RM! Tack



Adrasteiah! Ja, den är lite i varmaste laget... Men fin!



Marie! Tack! Kul att du gillar mina små inlägg! :D

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2008-12-06 23:26:35

Åh, Kalista ser underbart ut, ett lack helt i min smak!!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-07 09:06:44

Makeupoholic! Visst är den fantastiskt fin!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela