Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Cover Girl Denim

Publicerad 2008-12-15 15:45:34 i Naglar i blått,

Så den nya temaveckan är igång, blå måndag är det, och då måste jag ju visa en blå notd också!

Adrasteiahs blogg är mitt fördärv... Gång efter annan ger hon mig totalcravings efter lack som måste köpas på ebay genast. Detta är ett av dem. Cover Girl Denim. Se hennes underbara notd med den på hennes blogg, och kolla hennes blogg över huvud taget. den är fantastisk!

Helt fantastiskt vackert, lite blågrått, skimmerlack med bra lackegenskaper. Två lager och lättlackat. Snabb torktid dessutom. Jag är riktgit förtjust i Cover Girls nail Slick-lack, och jag äger en hel uppsjö av dem nu...
Nå, istället för att jag pratar en massa så tittar vi på bilder. Jag tror att en bild säger mer än tusen ord och så många bilder jag tog på det här lacket borde motsvara en hel roman.


Och en närbild:

Kommentarer

Postat av: sminkjante
Publicerad 2008-12-15 17:40:50

Otroligt läckert. Jag förstår varför du måste ha detta lack.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-15 18:12:32

Sminkjante! Ja, det är ett sådant dä fantastiskt blått som ropar ens namn!

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2008-12-15 18:26:27

Guuuud så snyggt! Jag visste ju redan att det var snyggt men det är alltid kul att se det på någon annan också! Mer Nailslicks åt folket!

Och tusen tack för de värmande orden, man rodnar ju nästan ;D Och besöksstatistiken skjuter i höjden! =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-15 19:05:26

Adrasteiah! Bra att fler hittar till dig! Jag älskar din blogg! Fast den blir rätt dyr för mig... ;D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2008-12-15 19:34:05

Nu är jag ännu mer sugen på det här lacket! Gah, jävla pengar..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-15 19:38:30

Chaosophia! Jag veeeeeet! Man blir ju ruinerad! Akta dig för drenched in colos idag. Hittade genast två nya "måste ha"...

Postat av: moonstruck
Publicerad 2008-12-15 20:11:14

Så vackert...Det ser ut som en nyfrusen sjö, tycker jag :) Och jag kan ju tillägga att du är rätt så bra på att skapa lackbegär själv, Sminkan! Jag letar fortfarande som besatt efter Vivaladiva´s röda glitterlack, men jag får nog ge upp snart. Snyft:(

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-15 21:50:46

Moonstruck! Ja, det är ett lack man vill ha! Men det bode finnas på Lindex.



Postat av: CC
Publicerad 2008-12-15 22:01:36

Jävlar vilket snyggt lack :D

Postat av: Marie
Publicerad 2008-12-15 22:23:57

Oh god. Rätt upp på önskelistan.

Passar dig skitbra också!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-12-16 12:54:35

CC! Ja! Verkligen!



Marie! Ja, perfekt för hudton och nagelform!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela