Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Maybelline Raspberry Sorbet

Publicerad 2008-08-05 09:16:59 i Läppar,


En riktig favorit för mig är underbara Raspberry Sorbet från Maybelline. Ett fantastiskt mjukt ,men ändå starkt, rosa läppstift som känns som silke på läpparna. Otroligt mjukt och lent. Det är som att ha det bästa av läppbalsam på sina läppar. Torrhet och fnas försvinner i den krämiga formulan. Och trots krämigheten så håller det dessutom förvånandsvärt bra!

Läpparna får en fuktig men inte glossig look. Färgen täcker perfekt så alla ojämnheter i läpparnas egen färg jämnas ut och man får det perfekta plutet. Inbjudande och mjuka läppar som ser kyssvänliga och liksom saftiga ut. Dessutom har läppstiftet den kalla rosa ton som ger mig kritvita tänder! Inget minus alls i protokollet. Det här är ett av de absolut bästa stift jag någonsin ägt! Maybelline är, för att vara budget, ett märke med hög klass på läppstiften. Jag rekomenderar dem verkligen. Detta är ett av de melondoftande med röd hylsa. Hydra Extreme Moisture Express heter de nog. Numret på färgen är 402. Snyggt, eller hur!

Kommentarer

Postat av: Linda
Publicerad 2008-08-05 10:24:27

Ja de där är en riktig favvis hos mig också :o)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-05 12:10:43

Linda! Det är sååååå vackert!

Postat av: Emelie
Publicerad 2008-08-05 12:20:38

Jag gillar också deras läppstift i de röda hylsorna. De är mjuka och följsamma och känns riktigt sköna på läpparna. Jag har hittils bara en, den knallröda, men det kanske blir fler - för dom är riktigt bra.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-05 15:40:18

Emelie! Ja, jag har några stycken nu och de är fina allihop. Trevliga läppstift!

Postat av: Badis
Publicerad 2008-08-06 21:19:28

Mums, hallon!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela