Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend 107

Publicerad 2008-08-15 17:10:01 i Naglar i lila,


Dagens naglar kommer här! Vilket fynd jag gjorde på Dependhyllan inne på Lindex i veckan! Wow! Lila med skimmer och en helt underbar nyans!

Färgen ä djuplila och i den finns en mängd skimmer i rosa och lila. I skugga ser lacket mörkt auberginefärgat ut, men man ser fortfarande att det är lila, inte svart! Det ä lättlackat och torktiden var riktigt bra. Två lager lack på bilderna och det ger, som ni ser, full täckning. Man kan säkert köra med tre för lite extra jämnhet och djup.

Bilderna gör det dessväre inte riktigt rättvisa. Jag tycker inte skimret kommer fram helt här.  Det var inte maximalt med solsken heller då det var rätt mulet och hela tiden molnslöjor även om solen ibland försökte bryta igenom.

Kommentarer

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-08-15 17:23:55

Ooohoh, den tittade jag på idag! Fast valde den holoblå istället.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-15 17:59:54

RQ! Man får ta två, vet du! ;D

Nej, men allvarligt, det är ett jättefint lack, både det här och det holoblå.

Postat av: Ika
Publicerad 2008-08-15 20:00:26

Ooooh vad fin! Måste kolla om jag också har den här. Hamstrade på mej en hög med Depend lack i vintras, och har inte testat alla ännu.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-15 20:31:59

Ika! Det är verkligen en härlig färg! Jag är riktigt förtjust i den!

Postat av: Anonym
Publicerad 2008-08-15 22:03:47

Mm, ögonfröjd. Depend har blivit min budgetfavorit vad som gäller nagellack. Bra priser, ofta riktigt bra kvalité och skojiga färger!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-15 22:29:19

Badis! Visst är det trevligt!

Postat av: inthemake
Publicerad 2008-08-16 11:12:05

Depend är verkligen ett lack att räkna med vad det gäller roliga nyanser till billig peng...det här va suuupersnyggt!

Postat av: Ida
Publicerad 2008-08-16 13:20:54

Tjusigt lack för liten peng. men hur var hållbarheten?

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2008-08-16 21:36:39

Undra om det inte var det jag shoppade för ett tag sedan.....kollar...jo men visst var det de! Har inte testat mitt än.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-08-17 08:37:56

ItM! Ja, det är de faktiskt!



Ida! Ingen aning. Jag hade det i 24 timmar typ, och det var inget problem.



C-N! Jag tycker det är jättefint! Rouaa hade hottat upp sitt enort och fått värsta superlacket. Kolla hennes blogg så får du se!

Postat av: Ebba
Publicerad 2008-08-18 00:52:51


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela