Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Nail Prisms Bronze Pink

Publicerad 2012-05-13 08:51:12 i Naglar - duokromatiska,

jag har kommit på att jag borde göra en sammanfattning av alla mina Nail Prisms så jag dels håller rätt på vad jag redan äger och dels kan hjälpa andra som handlar på eBay och undrar vad det blir på naglarna. Vi får se om jag får ihop det för alla mina Nail Prisms är inte ens fotade än och många har egentligen alldeles för dåliga bilder. Här är alla fall en av de som är fotade och där bilderna är okej. 
Bronze Pink är en av mina favoriter. Rostrött, tegel, koppar, brons, guld och olivgrönt. Mmm! Härliga färger och tydliga skiftningar. Som höstlöv. Jag älskar det här lacket. Det är ett av favoriterna av de duokroma Prism-lacken.
Det har likheter med Amber Ruby, det skulle inte förvåna mig om det var samma lack. Jag har inte jämfört dem sida vid sida och jag tror Bronze Pink har mer gröna toner men det kan vara en fråga om ljusförhållanden de gånger jag burit lacken. De är så pass lika att man inte behöver känna stress om man inte äger båda. Vi vet ju dessutom att Sally Hansen lyckades släppa samma lack under olika namn och olika lack under samma namn under den tiden Nail Prisms producerades.
Visst är det tjusiga färgväxlingar, oavsett om det är Amber Ruby under ett alias eller inte. Jag älskar det här lacket och är oerhört glad att jag snappat upp det. Man kan fortfarande fynda Nail Prisms så passa på och köp några av dessa duokroma skönheter. De slår t.ex Ozotic Pro med hästlängder. Billigare och bättre. :D




Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-05-13 09:17:01

Ljuvligt fint! Jag ska försöka få tag på ett!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-13 09:56:17

Oj, oj den där var hur fin som helst! Blir absolut sugen på att försöka få tag på ett.

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-05-13 10:25:43

OJ.. kanonsnyggt! Bra idé, tack för den :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-13 10:33:11

Ett väldigt tjusigt duochromt lack!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-05-13 10:56:33

Oh no! Det här MÅSTE jag ha. Det ser ju alldeles galet fint ut. Ååååh. För många lack därute, för lite pengar. Snyft.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-13 13:18:51

Det här ska jag hålla ögonen öppna efter, ser ju helt underbart ut!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-13 14:08:30

Så himla snyggt!! Måste försöka skaffa detta!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-13 18:36:47

Vad den är vacker!

Postat av: Verunka
Publicerad 2012-05-13 20:40:03

I didn't know that SH has such beautiful polishes. Probably non-available in our country :-/ Well, it looks quite similar to Ludurana's Fascinante, could you please make a comparison if you have that Ludurana? (I think you do, at least I remember that post on your blog.) If not, never mind ;-)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-14 05:32:16

Pamsan! Det är underbart så ja, du måste nog ha det. :D



Nailtastic! Ja, det är verkligen vackert!



MNPO! Ja, det är så fint!



Annie! JAg älskar det.



Verunka! You are right, they are close. At least I think so. I put doing a comparison on my to do list. :D

Postat av: Polityr
Publicerad 2012-05-15 13:53:02

Åh så fint! Gillat när den duokroma effekten är så tydlig.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela