Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Brite Bird Grow Back Down Again

Publicerad 2012-03-26 05:58:53 i Naglar - holografiska lack,

Ett av de tre holografiska lack svenska indie-märket Brite Bird släppte nu i vår är Grow Back Down Again. Det är ett utmärkt lack vad gäller formula och det täcker med två lager. Enkelt att måla med och en vacker havsblå färg. Tyvärr finns den inte i lager just nu så jag kan bara reta er med mina bilder. En flaska av det här var med i femårsutlottningen, jag var lite förutseende när jag beställde mina Brite Bird och snappade åt mig två flaskor. Nu önskar jag att jag tagit tre så jag själv haft en back up. ;D
Visst är den snygg! En intensiv teal, en hel del grönt i basen men ändå tydligt blå. Sommarblå. Scattered holo som bildar regnbågar som är mer tydliga i verkligheten än på mina bilder. Min kamera gillar inte holo av någon anledning, alla fall inte i mer intensiva färger som den här.
Jag hoppas Sanna gör flera hololack för de tre jag hunnit prova av hennes alster är verkligen fina. Intensiva, mättade färger med väldigt fin holografisk effekt. Jag önskar jag kunde få fram det men vi får vänta på Emmas bilder. Hon har en kamera som vill ge en mer rättvisande bild av regnbågarna.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-26 06:38:16

Oh, vad snyggt! Jag hoppas också att Sanna gör fler hololack!

Postat av: VildaNaglar
Publicerad 2012-03-26 07:54:05

Ok added to wishlist!! Håller oxå tummarna att hon gör flera holo's, vilken underbar färg.

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-26 08:02:25

Håller med tidigare skribenter hon får väldigt gärna göra mer holos.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-03-26 08:13:42

Underbart fint!

Postat av: Sofia
Publicerad 2012-03-26 08:18:40

åh, detta tycker jag var himelst vackert!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2012-03-26 16:38:24

Hur är basfärgen jämfört med DV8? Tycker holoeffekten är vackrare i det här på de bilder jag sett. Samma här verkligen lyckats, ett mycket vackert lack

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-26 18:28:20

MNPO! Ja, visst vore det fantastiskt!



Vilda! Ja, det är en härlig färg!



Helena! Oh ja! Massor!!



Kerstin! Ja, den är härlig!



Sofia! Jag håller med! Det är en jättevacker färg!



Kajalen! Den är barnet till Hits Hera och DV8. Jag har den, och Hera, på min gröna swatchsticka, men den kunde nästan lika gärna vara på den blå som DV8. Aningens mer grön än DV8 alltså.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-26 18:56:43

Väldigt fint! Den enda jag inte har testat av mina Brite Bird-lack. Har dock andra planer för helgen så blir nog inte då heller...

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-03-26 20:35:13

Underbart vacker färg!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-26 21:59:06

Emma! Den är så himla fin! Jag provade den också sist av mina. De är vackra alla tre!



Cactus! Ja, den är fin!

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-03-27 21:50:21

Åh så vackert det ser ut!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela