Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Kicks Parisian Masquerade

Publicerad 2012-01-10 17:13:00 i Naglar i orange,

Här kommer ännu ett arkivlack. Galet, jag vet, men ni måste ju få se det medan det finns kvar i affärerna. Det är ett av jullacken, tror jag nämligen. Helt hundra är jag dock inte på det för jag har inte kollat upp det. Orange glitter från Kicks eget sortiment är det alla fall. Jag trodde det skulle vara mindre täckande så jag lade det över ett rött lack, men det är nog kanske täckande nog att ha själv. Nästa gång... 
Jag hade nog inte köpt det om det inte varit "köp tre betala för två" på Kicks när jag snurrade förbi och jag ville alla fall ha det duokroma och det grå så då slank det här med för det fanns inte så många andra som lockade. Det är två lager över rött, det torkar fort men kräver massor med överlack. Här är ett lager och det ser redan lite matt ut. Mer överlack alltså.

Kommentarer

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-10 17:36:37

Den var ju jättefin! Tittade på den i affären men den såg inte så jättekul ut där. Kanske får gå tillbaka och titta på den igen ^^

Postat av: Liza
Publicerad 2012-01-10 18:00:23

de va en snygg färg. ringse kicks ville ha den

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-01-10 18:23:22

Ser tjusigt ut, jag gillar den orangea tonen.

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-01-10 18:42:47

För att citera The Creeps: Oh I like it!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-01-10 18:44:12

Det var ju kanonfint! Varför har inte jag också köpt ett? :)

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-10 18:53:43

Snyggt :)

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-01-10 19:37:22

Guh vilken härlig färg! Glitter som lyser:D

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-10 20:03:05

Annie! Den är inte dum på nageln faktiskt. Håller med om att den var lite mer tveksam i flaskan.



Liza! Den är tjusig!



Nailtastic! Ja, jag med!



MrsData! Yep, den gillas av mig med!



Kerstin! Jag vet inte. Du får ändra på det. :D



MNPO! Ja, faktiskt!



Sanna! Det gör verkligen det!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2012-01-10 20:39:20

Det här har jag men jag testade det över ett lite mörkare rött lack och tyckte inte alls det blev bra. Däremot på dina bilder ser det skitsnyggt ut, tycker jag!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-10 20:42:44

Hmm, den där var ju faktiskt rätt fin! Synd att den käkade upp överlacket, för det ser ut att kunna vara ännu finare om det var glossigt!

Postat av: Liza
Publicerad 2012-01-10 23:59:09

Se där va jag hittade i min lacklåda???

Jo Parisian M ( tROR JAG KÖPTE SOM DU) KÖP 3 BET FÖR 2) HM kan ju inte komma ihåg allt..

Postat av: nailspotting
Publicerad 2012-01-11 01:28:12

Ser riktigt fint ut på bilderna. Det är något med den kraftiga färgen och glittret som är tilltalande! Snyggt är det iaf. Sent Gott Nytt År!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-11 05:48:00

Makeupoholic! Du får prova igen, över ett ljusare lack! Jag gillade det här!



Chaosophia! Visst hade det varit snyggare med ett lager överlack till.



Liza! Där ser man. Vad bra!



Nailspotting! Got Nytt År till dig med!

Postat av: Marie-Louise Winroth
Publicerad 2012-01-11 08:35:42

Riktigt snyggt!!! Detta måste införskaffas!!!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-12 06:12:18

Marie-Louise! Ja, det är inte så tokigt så jag håller med, köp!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela