Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture - Psycho For Your Love

Publicerad 2012-01-15 11:34:40 i Emmas NOTD i rosa, lila och rött,

Den här veckan har jobbandet dragit igång på allvar, därav min frånvaro på bloggen. Tänkte jag skulle försöka ta igen lite nu och visa er helgens naglar. Kanske men bara kanske kommer även helgens smink lite senare, vi får se vad tiden och krafterna räcker till för.
Psycho For Your Love bodde först hos Sminkan, men fick flytta hem till mig då hon inte uppskattade färgen något vidare. Jag tycker att det är ganska fint, men i ärlighetens namn så finns det betydligt mer spännande lila. Psycho For Your Love är mellanlila och jag har svårt att bedöma om den är kall eller varm, jag tycker det beror på ljuset. Den täcker med tre lager och torkar som den ska, men jag tycker gott att det kunde bli lite blankare, jag fick inte riktigt nån superglans i den, trots att jag toppade med ett lager Posché. Bäst med detta lacket är utan vidare namnet, det tycker jag är helt underbart! Sen kanske det är lite väl dyrt för att köpa enbart för namnet. Är ni intresserade så finns det att få tag på hos Over All Beauty och kostar där 9,95. Over All Beauty har för övrigt en del andra roliga märken också, så även om ni inte vill ha just det här lacket så kan det vara väl värt att göra ett besök i webbshoppen.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-15 15:47:36

Det är nånting med färgen som jag gillar, kanske att det ser ut lite som jelly.

Postat av: Polityr
Publicerad 2012-01-15 16:06:52

'jag gillar faktiskt den här färgen. En basfärg som är bra att ha tycker jag. =)

Postat av: honmednaglarna
Publicerad 2012-01-15 16:08:17

Tack! Kolla gärna än tutorialen om du vill se hur jag gjort :D

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-15 16:40:30

Färgen är väldigt vacker!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-15 17:15:48

Det fick nog ett bättre hem hos dig. Jag har aldrig saknat det och den år mig inte att längta efter att bära något liknande. Det är inget fel på det heller, men jag tror nog att det blir roligare med lite glitter på. :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-15 17:43:56

MNPO Det är nog lite jellyaktigt. Fast jelly brukar nog vara glansigare.



polityr: Den är helt okej, men det finns roligare lila.



honmednaglarna: Jag har faktiskt redan gjort det:)



Annie: Ja, kanske det, det är ingen favorit dock...



sminkan: Ja jag har haft den två gånger så det fick den nog. Och den blev finare med glitter. Betydligt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela