Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Bronzo

Publicerad 2010-09-23 17:57:54 i Naglar i orange,


Okej, jag älskade Arencia, ett otroligt glödande orange. Jag älskar Bronzo mer. Eller alla fall lika mycket. Det har samma glöd, samma skimmer men är några nyanser mörkare. I solen är den helt oslagbar men i skugga blir den lite tråkigare. Arencia var kanske roligare på det sättet. Nå, jag behöver ju inte välja för jag har båda! Kan ni så skaffa båda ni med! 


Titta på skimret! Visst är det fantastiskt! Nubar kan verkligen göra glassfleck som heter duga!


Som med de andra från Venetian Glass så räcker två lager gott och väl. Med Bronzo prövade jag inte ens ett överlack, det känns onödigt då det sannolikt bara skulle förstöra manikyren. Det är värt att vänta lite på att det torkar om resultatet är så här fantastiskt, eller hur! Nedan ser ni det i skugga. Snyggt då med men inte lika magiskt superfantastiskt som i sol.

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-09-24 14:00:11

Jag köpte aldrig det här. Kanske blir nästa gång jag köper Nubar

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-24 18:55:17

Ja, den är rätt lik arencia men jag älskar båda!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela