Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture for Men "Adam"

Publicerad 2010-11-17 20:09:00 i Naglar i brunt,greige,beige,


Efter att ha haft China Glaze på tapeten under en lång tid så har arkivet byggt upp en ansenlig mängd med inlägg om andra lack. Här är ett från för några veckor sedan. Adam är en ganska snygg kille från BB Coutures kollektion Infamous Lovers. Hans kvinnliga motpart är Eve som jag kommer visa vid något annat tillfälle.


Det är mulet och regn när jag står och fotar det här lacket på min balkong. Oktober dessutom. Inget bra ljus för att fånga skimret. Det syns bäst i flaskan på mina bilder. Det framträder mer än mina bilder visar även på naglarna i t.ex elektriskt ljus. Basfärgen är en sorts barkbrun nyans med svag grönton och så är det ett kopparrosa skimmer i det. På bilderna tycker jag Adam är rätt ful faktiskt, men jag upplever inte att han är så tokig när jag tittar på mina naglar.

Två lager av lacket och så Seche Vite på det. Helt okej formula och torktid men inget enastående.

Kommentarer

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-11-17 21:41:07

Vilket annorlunda lack! Jag har lite svårt att bestämma mig för vad jag tycker, men jag tror att det lutar åt att jag gillar't!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-18 06:10:23

Makeupoholic! Ja, en lite knepig färg.

Postat av: kelliegonzo
Publicerad 2010-11-21 05:44:31

aww poor adam! I love him :) oh well, everyone has different tastes and I forgive you ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-11-21 08:02:05

Kellie! Well, it's good we're not all after the same guy... :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela