Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Sparkles, hela kollektionen

Publicerad 2010-03-27 09:26:56 i Nagellack - kollektioner,

Ja, nu har vi tittat på alla de enskilda Nubar Sparkles men jag tänkte att en sammanfattning kunde vara roligt. Här kommer de allihop på rad. Mina favoriter är Fire Sparkle, Meadow Sparkle och Petunia Sparkle med Hyacinth och Night Sparkle som bubblare.

Night Sparkle (här hade jag inte fattat att det behövs tre lager överlack. Tror den hade varit ännu snyggare med det...)

Fire Sparkle. Min favorit. Det vackraste röda glitterlack jag någosnin sett!

Petunia Sparkle. Min numemr tre i den här serien. Helt underbart, lysande, glittrande rosalila!

Violet Sparkle. Jättefin lila och härligt glitter!

Sky Sparkle. Krävde tre lager och var alltså väldigt skir för att vara i den här kollektionen. Flera klarade sig på bara ett lager nämligen.

Hyacinth Sparkle. Verligen vackert! Ni ser hur det glittrar, va? Underbart!

Star Sparkle. Den här är lika skir som Sky Sparkle, kanske mer till och med, men det är bara två lager här. Blir nog superfint som "överlack" på andra färger.

Meadow Sparkle. En överraskande fin grön med helt fantastiskt glitter. Jag utser den alltså till min nummer två av favoriterna i den här kollektionen.

Vad säger ni? Vilka gillade ni bäst av de här lacken? Kommer ni skaffa något eller har ni redan något/några av lacken?

Kommentarer

Postat av: Andréa
Publicerad 2010-03-27 09:30:10

Jag blev sugen på Petunia Sparkle och Meadow Sparkle :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-03-27 09:31:29

Andrea! Två ypperliga lack! Jag älskar dem, som jag redan sagt hundra gånger. otroligt fina färger och massor av gnister i dem!

Postat av: Marina
Publicerad 2010-03-27 09:38:14

Åhh måste nog ha HELA kollektionen! Men om jag måste välja så blir det Violet Sparkle... underbar lila!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-03-27 11:54:55

Petunia Sparkle och Violet Sparkle är mina favoriter. Det är många fina glitterlack i denna kollektion helt klart, men jag lutar mig lugnt tillbaka och väntar på Knights Armor:)

Postat av: Marianne
Publicerad 2010-03-27 15:20:50

Jag älskar lila och glitter, men här blir mina favoriter Star Sparkle och Meadow Sprakle.

Postat av: CC
Publicerad 2010-03-27 19:12:22

Jag vill ha Petunia...men tycker det är för dyrt att bara beställa ETT lack. Är ju ingen lackfantast annars som du Sminkan..

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-03-28 10:24:02

Marina! Klart du ska ha hela kollektionen!



Emma! Vil ldu ha Violet så kan du bara säga till. ;D



Marianne! Visst är det roligt när man blir överraskad av sig själv! Alla är de härliga!



CC! Nej, så klart. De är ju inte jättebilliga de här lacken, alla fall inte om man köper dem i Sverige. De finns i och för sig på vissa salonger, då slipper man ju frakten. Och de finns på eBay!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela