Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sinful Color Merlot

Publicerad 2009-02-04 17:32:53 i Naglar i rött,

Mer vampiga naglar ur arkivet! Nu är jag på gång! Ni får påminna mig sen att det ska ut naglar ur arkivet så jag inte glömmer det. Och ni får gärna önska om det är speciella färger eller lackmärken ni vill se. Inte för att jag har allt men av färger kan jag nog skaka fram en del. Inte gult dock. ;D

Sinful Color Merlot är ett enastående färg. Magentaskimrande röd. Kall, härlig, skimrande röd.

Visst är den ljuvlig! Skimrigt, härligt och med fantastiskt djup. Lättlackat med bra pensel. Det är två lager på bilden, men det hade kanske inte behövts. Det täcker bra redan med ett lager.

Ser ni skimret! Jättevackert! Lystern, färgen, glansen... Ett riktigt lyckokast! Det här lacket är jag riktigt förtjust i. Jag kommer använda ofta. Det har massor av kvaliteter men inga fel!

Kommentarer

Postat av: Karusell
Publicerad 2009-02-04 17:37:28

Vilken härlig färg! En glad och flörtig färg. Påminner lite om gelehjärtan snarare än Merlot. :)

Postat av: makeuup
Publicerad 2009-02-04 17:43:04

Härlig färg! :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-02-04 17:45:32

Snyggt! Ett lack hel i min stil, kan mycket väl tänka mig att köpa...

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-02-04 18:32:20

Jag är kär! Jag dör.. Jag ska nog in på CherryCulture den närmsta framtiden. :P

Postat av: MyyZz
Publicerad 2009-02-04 18:49:46

Jag läste orden samtidigt som jag tänkte "har du inget djupt vackert mossgrönt" ungefär som esmerald sparkle fast utan glitter och kanske aningen varmare ton.



Det du visade var himla fint oxo :-)



Kram

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-04 18:53:52

Karusell! Ja, så vinig känsla får man inte... :D



Makeuup! Ja, tycker jag med!



Emma! Ja, det är värt det!



Alex! Ja, det tycker jag låter som en bra idé!



MyyZz! Mörkgrönt krämlack? Varmare ton? Jo, det tror jag att jag kan fixa... Vänta!

Postat av: Marie
Publicerad 2009-02-04 21:11:21

Vackert! Passar dig utmärkt må jag säga!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-05 06:21:42

Marie! Tack!

Postat av: badis
Publicerad 2009-02-05 06:54:09

Vansinnigt vackert och vampigt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-02-05 15:27:14

Badis! Ja, verkligen!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela