Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nerd Lacquer Cyance Friction

Publicerad 2012-03-01 15:50:06 i Naglar i blågrönt&turkos,

Här kommer lack nummer tre från min leverans från Nerd Lacquer. Cyance Friction. Så jäkla coolt! Jag älskar det! Bäst hittills och då har jag faktiskt gillat alla lack jag provat så här långt.
Två lager av lacket räcker, det är enkelt att måla med det och det torkar snabbt. Fem minuter senare kan jag klappa katter utan att oroa mig för att det ska fastna ludd i lacket. Verkligen helt underbart!
Som ni ser är färgen cyanblå, eller egentligen är den cyangrön för den är mer grön än blå i vissa ljus. Speciellt i solen blir det en lysande, nästan neonaktig grön med blå undeton. Fantastisk färg! Förutom denna ljuvliga basfärg så är det skimmer i rosa och aningens grövre skimmer i koppar eller guld, svårt att avgöra, och så små glitter i koppar och större glitter i turkosblått och i koppar. Det är helt underbara kombinationer av färger och lacket är omväxlande och komplext och... fantastiskt!
Det här måste ses på riktigt. Köp det och njut av det! Perfekt sommarlack, lekfullt och piggt men ändå spännande och med många överraskningar.
Spännande, lekfull, pigg och med många överraskningar är även Signe. Hon och Siri fortsätter leka tillsammans så ni får en bild till på dem. Det är roligt att attackera varandra från under fåtöljen. Signe är expert på det redan.
När man tröttnat på att vara under fåtöljen kan man alltid vara i fåtöljen och attackera från ovan istället.

Kommentarer

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-03-01 16:11:34

Åh! Det är den där jag har haft ögonen på. Så otroligt vacker färg. Underbara foton på kissarna <3

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-01 17:57:53

Yes, det här lacket ser perfekt ut! Underbar färg!!

Fina bilder på dina kissar!

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-03-01 19:29:55

Riktigt fint!

Och kissarna<3

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-01 20:48:55

Det här var klädsammare än det gula. Rätt fint. Och katterna är sötisar!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-03-01 23:03:24

Riktigt fina lack från Nerd! Jag beställde en trave från Dollsih efter ditt tips, men dom där har jag tyvärr missat. Hmm måste nog spånas mera noga i helgen :)



Jag sitter här o LOLLAR åt kattbilderna. Minns så väl vilka tokryck mina stollar kunde ha för sig. Hoppas du har riktigt kul därhemma med den där showen :D

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-02 06:22:44

Veronica! Den är väl värd att skaffa! Så roligt och unikt!



MNPO! Visst är det!



Sanna! Ja, jag håller med!



Emma! Katterna är underbara!



Kitty! Jag hann ju inte beställa från Dollish innan hon lade ner. Skit. Det är så mycket man vill ha och man kan inte skaffa allt på en gång...



Jag njuter av katterna. Bättre än TV. Bättre än Star Wars!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-03-02 10:56:19

Superfint! Och ljuvligt med bonusbilder på katterna :)

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-03-02 11:41:56

Jättefint lack, det måste jag skaffa mig! Och det verkar supermysigt med kattbus i hemmet! Min mamma föder upp katter och hade ett tag tio kattungar samtidigt - då kan du tänka dig att det var full rulle!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-02 15:00:57

Kerstin! Visst är de söta!



Nageldraken! Ja, katter är så roligt! :D

Postat av: Annie
Publicerad 2012-03-03 18:34:22

Färgen är ju verkligen vackert, men de supersöta kattbilderna i slutet får mig att skriva upp "kattunge" på min wishlist och helt glömma bort lacket...

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-03 19:11:26

Annie! Hahaha, ja, jag vet vad du menar...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela