Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

MUS Greta

Publicerad 2012-03-23 06:18:53 i Naglar - holografiska lack,

Holofredag! Yay! Och sista dagen för utlottningen av de tre lack, bland annat ett holografiskt, som vi har för att fira vårt femårsjubileum. Klicka på den här länken så kommer du till utlottningen om du inte redan är med. Vinner just du så kan du alltså vara med på holofredag nästa vecka! Kerstin har verkligen gjort något bra för oss nageltjejer när hon startade holofredagen. Vem vill inte ha en ursäkt att plocka fram sina regnbågslack liksom! Någon gång under dagen så kommer det upp ett inlägg hos henne med hennes holonaglar och länkar till alla andra som deltagit. Glöm inte spana efter det!
Det här är mitt bidrag. Supervackra och svenska nagellacket Greta från Make Up Store. Jag har två olika batcher av det, 701 och 101, och de skiljer sig åt. Batchnummer står under flaskan eller under kartongen. Det ni ser här är batch 701. Visst är det tjusigt!
Oerhört holografiskt med linjära regnbågar. Det är verkligen ett av mina bästa holografiska lack i silver. okej, Layla Mercury Twilight är mer holografisk, man får lite fler ml i flaskan och priset är lägre så på det sättet måste jag rekomendera det. Speciellt som Greta kommer i olika versioner beroende på batch. Men, Greta är lättillgänglig och dessutom lättare att lacka med.
Det ni se rhär är två lager ovanpå ett lager OPI Natural Nail Strengthener. Ingen Aqua Fix eller så, plus ett lager överlack för hållbarhet. Seche Vite i mitt fall, men lacket torkar så snabb att det inte behövs något överlack av den anledningen.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-23 06:31:50

Oh! Underbart vackert!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-23 07:02:12

Fantastiskt fint, Greta är verkligen en skönhet! Hade planer på att hala fram mitt i helgen, men nu funderar jag på att satsa på Silarial istället för att ge bloggen lite variation:)

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-03-23 07:57:25

Alldeles ljuvligt vackert! Jag vill så gärna ha några holosar från MUS, men är orolig att få tag på de sämre versionerna...



Tur att du tipsade extra om tävlingen, jag vill så klart vara med!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-23 09:03:48

Vackert!

Postat av: Honi
Publicerad 2012-03-23 10:42:48

Wow, så vackert!

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2012-03-23 13:41:12

Greta är så fantastiskt snygg!

Postat av: Cactuss
Publicerad 2012-03-23 22:29:04

Skulle verkligen vilja ha en orginalflaska av Greta, hon är djupt saknad i min samling

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-24 12:28:59

MNPO! Ja, det är vackert!



Emma! Ja, Silarial vill jag se!!



Kerstin! Jag tycker du ska kolla batchnumren. 601 och 701 är bra batcher!



Helena! Ja, det är det!



Honi! Ja, enastående!



Brilliant! Hon är en skönhet!



Cactus! Ja, det är en väldigt snygg holo!

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-03-24 16:04:12

Supervackert holo! Jag får ta och kolla vilken version som finns i min Kicks-butik..

Postat av: Annie
Publicerad 2012-03-24 17:15:29

Åååh vad snyggt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-24 18:12:34

Roxcat! Gör det!



Annie! Visst!

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-03-24 18:52:35

Det passar dig så mycket bättre än vad det gjorde på mig :-D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela