Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Layla Coffee Love

Publicerad 2012-06-24 22:26:00 i Naglar - holografiska lack,

Det ser ut att bli ett galet bildspam med Laylas vackra Coffee Love. Det kan det väl vara värt, tycker jag, som är mer än förtjust i den här lite lilatonade bruna skönhet. Väldigt speciell färg som är brun men definitivt inte påminner om kaffe.
När jag lackade med det i morse var jag orolig att inte få några bra bilder alls då det var regntunga skyar här. Sen klarnade det upp lite en stund och jag rusade barfota ut på gräsmattan med kameran i högsta hugg. Jag är inte helt nöjd då lacket är vackrare i verkligheten (har ni hört den förut...) och jag kan nu även berätta att den i elektriskt ljus blir mer kaffebrun än lilabrun som den var i solsken. Fortfarande inte ett kaffe jag skulle dricka dock, men mer åt det hållet. 
Regnbågarna är så klart fantastiskt fina, det är ju ett Layla, och det täckte bra med ett lager. Jag hade inte Aqua Fix under, som Emma har haft, men det flöt ut bra med ett ganska flödigt lager och lätt hand. Eftersom det täckte med ett lager behövde jag inte gå tillbaka och dra upp lacket med penseln så det hela fungerade överraskande bra faktiskt. 
Ja, nu får vi hålla tummarna för solsken imorgon. Jag funderar på att prova Gold Idol eftersom Emma inte köpt den än. Vi får försöka dela upp det lite så ni får se så många som möjligt av lacken så snabbt som möjligt. Jag vill ju bita tag i Jadelacken också. Och vi är inte klara med Dependlacken än heller... Jösses, det blir verkligen en holosommar. Fast det är ju något bra!
Och så blir det en liten film. Det ser ut som att solen frätte ur färgen lite och det hela är överexponerat, men alla fall. Bättre än inget antar jag...

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-06-24 22:37:22

Så tjusigt, alldeles undebara regnbågar och riktigt trevlig brun färg. Jag har ju inget brunt holo sen innan så det känns rätt trevligt faktiskt.

Svar: Ja, den är oerhört fin! Snyggast och mest holo av mina bruna med!
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-24 22:39:49

Så fint!! Dessa regnbågar, väldigt tjusigt!

Svar: Ja, det är galet vackert!
Sminkan

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-06-24 22:46:16

Jag trodde inte jag skulle gilla det när jag hörde namnet, men blev positivt överraskad när jag såg det. Mycket fint med den lilabruna tonen :)

Svar: Ja, den är väldigt fin. Mer intressant än en vanlig brun.
Sminkan

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-06-24 22:52:23

He-rre-Gud så fint! Det här är ett lack för mig. Så himla vackert!

Svar: Tro mig, jag ska ha en backup!
Sminkan

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-06-24 23:01:07

Riktigt fint!

Svar: Ja, den är verkligen fin!
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-06-25 06:47:19

Urfint! Det låter ju helt underbart med täckning i bara ett lager!

Svar: Jag var ovanligt flödig i det lagret men det funkade bra!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela