Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Layla Red Taboo

Publicerad 2012-07-06 18:02:36 i Naglar - holografiska lack,

Jag har tråkigt just nu så det blir ett till holoinlägg. Skräpbilder, tyvärr, på ett jättefint lack. Emma visade det i all dess prakt så jag hänvisar er till hennes inlägg för den estetiska upplevelsen. Jag vet fan inte vad som hände... Det är inte svårt att måla med. Det här är tre lager men inte för att mer än två behövdes utan för att jag missat halva naglar, skrapade av vått nagellack med korken, smetade vått nagellack på byxbenet... Ja, ni vet. jag var så klumpig, så klumpig, så klumpig. En nagel fick göras om helt och när jag ser bilderna så här i megastort format så borde jag gett upp och gjort om allt. 
Kladdet i nagelbanden är inte formulafel utan användarfel. När jag hackat i det våta lacket med korken tänkte jag "bättra på lite" och så blev det så här. Skit. Men, men... Förhoppningsvis puttas det här inlägget ner snart av något vackert från Emma. 
Filmen är bättre än fotona på att visa holoeffekten. Titta på den alltså.  

Kommentarer

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-07-06 21:29:43

Det är jättevackert på dina bilder också! ^^

Svar: det är ett jättevackert lack!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-07-06 22:16:44

Det ser ju superfint ut ju! Jag älskade Red Taboo, fattar inte hur du kan tycka att den är tam. Den och Cloudy Violet är mina favoriter än så länge...

Svar: Jag skulle inte provat den efter Jade Deja Vu...
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela