Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Precision Rebel Red in You

Publicerad 2012-01-28 09:41:00 i Naglar, vampy,

Vill ni se mer vampiga lack som jag älskar? Ja, visst vill ni! Här kommer en favorit som länge höll tronen bland mina svarta lack med rött glitter. Den slår China Glaze Lubu Heels med hästlängder men sen kom Milani Garnet Gems och petade ner den. Eyekos Vampira har större glitter, men är kompaktare svart och mindre glansigt så där är jag osäker på segraren. Rebel red in You är ett mycket vackert lack oavsett och jag tycker det är väl värt att skaffa om man, som jag, är svag för den här typen av lack. Gråsvart jelly altså med röda glitterkorn. Glittren är små men många och gör att lacket på håll mest ser ut som en rödtonad svart. När man ser det i solen eller i elektriskt ljus så vaknar glittret till liv och ger det en glödande djupkänsla. Oerhört vackert! Det kräver två eller tre lager, det är bra pensel, bra egenskaper och bra torktid. Jag har haft med lacket förr på bloggen, flera gånger, för det är ett lack jag ofta återvänder till. Ett tillfälle då det även var lite sol på bilderna kan ni se här

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-28 13:11:43

Det är fint, fast jag gillar nog lack som är lite rödare mer...

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-28 14:39:31

Väldigt fint! Saknar den typen av lack egentligen. Borde införskaffa för det är riktigt fint!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-28 14:51:27

Snyggt, snyggt!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-01-28 18:03:38

Jag har två svarta lack med rött glitter, Lubu Heels och Vampira, men har aldrig testat något av dem. Jag gillar dem i flaskan, men blir aldrig sugen på att bära dem av någon anledning.

Postat av: Ida- Fabulous Nails
Publicerad 2012-01-28 19:44:11

Nydelig farge!:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-28 19:59:24

Emma! Ja, det är det nog många som gör.



MNPO! Jag gillar ju allt vampigt. :D



Annie! Ja, mycket!



Nailtastic! Du måste prova någon gång. Helst en solig dag.



Ida! Ja, den är vacker.

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-01-29 20:44:19

Vackert! Av de lacken du nämnde har jag bara Vampira, jag borde prova det någon gång.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-29 22:46:56

Jag älskar det här lacket! Och tack vare dig och det här inlägget fick jag en förfrågan om att sälja just det här från min bloppis idag. :D:D

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-30 05:53:23

Roxcat! Det borde du! Det är ett fint lack!



Chaosophia! Där ser man! Det är ett jättevackert lack så jag hoppas du säljer en backup? :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela