Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Layla Mermaid Spell

Publicerad 2012-01-27 06:26:00 i Naglar - holografiska lack,

Det är holofredag idag, tack vare Kerstin, och äntligen kommer det sista av Layla-lacken ut ur arkivet. Jag har försökt mixa upp det som publicerats och inte ha hela kollektioner på rad så ni inte skulle bli uttråkade, men jag undrar lite om det var rätt strategi. Nå, nu är de alla fall publicerade allihop. Mermaid Spell är det ljusblå lacket i kollektionen. 
Precis som de andra lacken i kollektionen är det här rätt knepigt att måla med. Med lite tid och tålamod får man det dock att fungera. Det krävs tre lager för att få det jämnt och opakt. Torktiden är snabb. Det är väldigt holografiskt. Om man redan har MUS Siw eller NfuOh 65 kanske den inte är helt nödvändig till samlingen även om jag kan säga att de inte är absoluta dupes. Det här är ganska blekt i sin blå nyans, även i solen, som ni kan se. Det är inte min favorit ur den här kollektionen men på grund av lackens oerhörda holografiska effekt så älskar jag dem alla ändå.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-27 07:01:35

Helt fantastiska lack verkligen, detta var suveränt fint! Eventuellt ska jag göra en laylabeställning i nästa vecka, vi får se när alla räkningar dragits...

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-01-27 07:40:45

My gawd!

Sammanställning på hela kollektionen kanske? :)

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-01-27 09:06:52

Underbart! Helt galet underbart.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-27 09:28:08

Så vackert!

Postat av: Liza
Publicerad 2012-01-27 11:28:22

sååå snyggt

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-01-27 13:50:57

Oerhört vackert!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-01-27 16:09:00

Fint och isigt!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-27 16:49:33

Jättefint! Blåa holos tillhör mina favoriter :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-27 17:04:55

Emma! Ja, det är värt att spendera på lack som dessa!



Mrs Data! Ja, jag ska försöka göra en imorgon.



Pamsan! Ja, helt galet underbart!



Annie! Ja, det är det!



Liza! Absolut!



Nailtastic! Ja, visst är det!



Kerstin! Ja, det är verkligen vackert!



MNPO! Det är inte dumt med blå holo. Jag gillar alla holo. :D

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-01-27 18:48:41

Så läckert det ser ut på sista bilden!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-28 01:38:25

Sista bilden är ju helt galen! Shit!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-28 08:02:35

Roxcat! Ja, det gäller att hitta solen!



Chaosophia! Ja, det var bra med sol och jag lite tur med kameran. Det är verkligen holografiskt.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela