Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Layla Cosmetics Holografiska kollektion

Publicerad 2012-01-28 08:30:00 i Nagellack - kollektioner,

Laylas holografiska lack är de mest fantastiska hololack jag någonsin sett. De är superholografiska. De är också knepiga att måla med för den som är ovan. Det är väl värt att lära sig handskas med dem dock, för inget går upp mot dem vad gäller mängden regnbågar. De finns att köpa från Layla Cosmetics hemsida.
Jade Groove
Klicka för att stänga bilden
Mermaid Spell
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-28 09:34:55

Helt jävla galet tjusiga lack! Jag älskar alla utom Jade Groove egentligen, den tycker jag är för blek. Har dock planerat att köpa den också, gillar jag den inte kan ja ju franka med den. Är sugen på att jobba vidare med mina Holo Blacks:)

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-28 09:40:46

Otroligt fina! Ocean Rush är min absoluta favorit!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-28 09:44:40

Emma! Ja, det är en bra tanke. Jag vill också se dig fullborda Holo Black-kollektionen!

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-01-28 11:28:10

Ocean rush är ett sånt där lack som jag bara måste ha, kosta vad det kosta vill! Helt galet underbart! Och sen fick 5 av kompisarna följa med också :)

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-28 14:55:08

Åh vad fina de är allihopa! Så svårt att välja en favorit bland dem :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-28 20:01:47

Cactus! ja, de är väl värda att investera i om man gillar holo. Det är de mest holografiska lack jag sett.



Annie! Ja, de är enastående vackra!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-29 22:48:23

Nej, nu är jag inte alls 98% säker längre... Mer 99% på att jag behöver alla förutom ett av dem. Buuuhu!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-30 05:51:53

Chaosophia! Jag vill ha backuper av alla utom en. Måste nog ändå lägga lite band på mig... Backuper av de nödvändigaste alltså.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela