Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Blair

Publicerad 2012-06-20 17:50:09 i Naglar i rött,

Jag förbereder en flytt så sakteliga genom att tömma arkivet på utkast, de få jag har kvar. Här är ett av de inläggen. Oerhört vackra Zoya Blair som jag använt många gånger. Det är ett perfekt mörkrött med perfekt formula. Om ni, som jag, älskar vampiga röda skimmerlack så är Blair ett måste för den är så enkel att måla med, så glossig i finishen och ja, perfekt!
Två lättmålade lager på mina bilder. Det är verkligen ett av de finaste lack jag vet i sin genre. Zoyas penslar är dessutom perfekta för mig. 

Som ni märker är det bildspam på gång här. Det är ett lack som förtjänar det. Den djupa purpurtonen i det röda, de svärtade kanterna, glöden... Ah! Det är underbart!
Det kommer nog bli fler höstlack här framöver då jag verkligen vill tömma hela arkivet nu så jag kan börja om på annan adress när vi listat ut hur vi flyttar bloggen till wordpress. Vi jäktar inte men vi är allvarliga med planerna den här gången. 

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela