Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ozotic Pro Mish Mash #533

Publicerad 2012-04-20 16:13:50 i Naglar - holografiska lack,

Vi har ju tittat på 532 alldeles nyss ochjag har även 533 i arkivet så vi kastar ut det med. Det här är mycket mer täckande, två flödiga eller tre tunna lager räcker mer än väl. Formulan är dock betydligt tristare, kraftigare liksom, och  det är synd. JAg föredrar faktiskt fyra lager med det tunnare 532 framför två med det här. Det finns fler skillnader mellan 532 och 533. Den här är mycket mer scattered i sin holografiska effekt och den är också mer blå i sina duokroma skiftningar.
Det är inget fel på den här men 531 och 532 är ändå snyggare enligt mig. Jag är ändå glad över även den här. Den kan nog komma till glädje.
Mina Ozotic Pro lack köper jag från Llarowe. Man kan även köpa dem från Picture Polish men då kommer de med leverans genom bud vilket är jättekrångligt för mig.

Kommentarer

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-04-20 16:39:02

Så typiskt, när jag köpte det här istället för 532....

Vart lite småbesviken på det, men blir kanske att jag köper 532 också då!

Och så 531, såklart.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-20 20:06:05

Andrea! Ja, jag tycker nog att de båda är mer holografiska och mer duokromatiska. Ska bli spännande att höra vad du tycker om du skaffar fler.

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-21 07:09:03

Det var lika fint som det förra!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-04-21 09:43:53

Detta var också fint!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-04-21 10:42:00

Det ser helt underbart ut, särskilt på den första bilden!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-04-22 00:09:07

Hmm... om jag måste välja så tror jag att jag föredrar detta framför 533, men båda är väldans vackra!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-22 08:57:34

MNPO! Ja, kanske. Jag gillar den förra mer.



Kerstin! Ja, det är klart.



Nailtastic! Ja, kanske det. JAg är dock mer förtjust i 532.



Annie! Den här är mer blå så det kan vara mer rätt för dig.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela