Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI DS Glamour

Publicerad 2012-04-01 14:08:38 i Naglar - holografiska lack,

Igår hade jag några av mina favoritbloggare på fika. Bloggerskorna bakom fantastiska nagellacksbloggarna Nailtastic, Annies Colors och My Nail Polish Online var här och drack kaffe och klappade katter och pratade om nagellack och allt annat som gör livet värt att leva. Alla hade otroligt välmanikyrerade och vackra händer och jag hade alla fall lyckats bättre den här gången än förra gången jag träffade Anne. Då hade jag ju provat fyra lack innan jag gav upp på grund av tidsnöd och behöll Ascalon från A England trots att den kändes väldigt medelmåttig. Egentligen hade jag tänkt ha Lynnderellas ChocoLotta-Love men efter att ha städat och tvättat håret och grejat så behövde hon ÄNNU MER överlack än jag redan öst på dagen innan och jag klarade inte av att en så tjock och klumpig manikyr. Panik alltså. Vad skulle jag ta? Självklart plockar man då en av de absoluta favoriterna ur samlingen. 
OPI DS Glamour. Ett absolut perfekt nagellack. Perfekt blå färg. Perfekt holografiskt skimmer. Perfekt formula. Perfekt torktid. Två lager behövs, den torkar på fem minuter och den är så jävla vacker. Så oerhört jävla vacker! Det kan hända att jag aldrig tänker ha ett annat lack resten av livet. Just nu känns det så. Att plocka fram removern skulle vara ett slags helgerån. Ja, jag vet, jag kommer bära andra lack. Ja, jag vet, jag har andra lack som gör mig lika exalterad. Det är dock absolut ett topp 20 lack. Utan tvekan. Bildspam på det.
Förresten ska det här lacket få möta ännu en nagellacksbloggare idag. Hehe! Jag fortsätter mitt fikande med svensk nagelbloggselit! :D

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-04-01 14:45:20

Ett av de allra vackraste lacken helt klart, definitivt på min topp 20 med. Jag ska använda det i sommar när jag kan ha det lite längre för om du säger, det känns förfärligt att plocka fram, removern på ett så vackert lack...

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-04-01 15:14:14

Åh, jag tror det här är min absoluta favorit!

Vill ha en back up, men hur dyrt ÄR det inte? :/

Ser underbart ut på dig! Kul med fika med så många härliga tjejer! :)

Postat av: VildaNaglar
Publicerad 2012-04-01 15:26:39

Oj vilken härlig blåfärg med holo effekt, super snyggt må jag säga:-)

Postat av: Helena
Publicerad 2012-04-01 15:36:43

Absolut perfekt! Så himla fint.

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2012-04-01 15:39:42

Dregeldöden! Hur.. jag säger HUR ska man få tag i denna skönhet?

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-04-01 16:55:30

UNDERBART!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-04-01 17:13:12

Det här lacket är verkligen perfekt! Hur underbart som helst!! Jag kan förstå att det har hamnat på din topp 20!

Tack så mycket för igår, det var väldigt trevligt :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-01 18:47:14

Emma! Ja, det är så vackert att man tappar andan!



Andrea! Hehe, jag har en backup! Men jag har decantat min flaska två gånger redan så jag har börjat fundera på en till backup. Men de priser som är nu.... galna...



Vilda! Ja, det är otroligt vackert.



Helena! Ja, helt perfekt!



Brilliant! Jag köpte den från 8ty8 en gång i tiden... :D



Kerstin! Ja! Fantastiskt!



MNPO! Jag älskar Glamour! Och visst var det trevligt! Vi måste göra om det!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-04-01 21:21:03

En vacker dag ska jag också äga Glamour! Det är ett av mina livsmål. Tack för igår! :-)

Postat av: feline
Publicerad 2012-04-01 21:26:08

Elit! xD <3

Postat av: Verunka
Publicerad 2012-04-01 23:58:15

Hmm.. I must re-think of the DS as they seemed to me quite uninteresting. This one is definitely NOT. And the depth of the blue is amazing!

Grreting to you fluffy lovelies ;-)

Verunka

Postat av: Annie
Publicerad 2012-04-02 06:48:51

Underbar färg! Helt klart värdig att vara på topp 20 :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-02 06:52:25

Nailtastic! Tack själv! Klart du ska ha en egen Glamour!



Feline! Vad är du annars? :D



Verunka! This one is a must have!



Annie! Visst är den!

Postat av: Aila
Publicerad 2012-04-03 00:23:11

Älskar't. Det bästa av det bästaste ;)!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-04-03 06:19:59

Aila! Absolut!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-04-27 18:38:08

Jag önskar att jag var där. :(


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela