Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Models Own Beetle Juice - sammanfattning

Publicerad 2011-11-13 19:02:00 i Nagellack - kollektioner,

Dags för en sammanfattning av en av årets läckraste kollektioner, Beetle Juice från Models Own. Det här året har bjudit på två riktiga höjdpunkter för mig, dels denna och dels Hits No Olimpo-kollektionen. Man fattar ju knappt att det är sant att man har lyckats få fram sådana magiska lack! Jag är överlycklig! Min sammanfattning av Beetle Juice är inte i någon speciell ordning. Jag kan inte rangordna den för fyra av dem ligger på första plats. Emerald Black är minst intressant och alltså det jag gillar minst. De övriga är vinnare, så är det bara.
Emerald Black
Aqua Violet
Golden Green
Purple Blue
Pinky Brown

Kommentarer

Postat av: Aila
Publicerad 2011-11-13 19:37:34

Coolaste kollektionen på länge, gillar't!!!!

Postat av: Emma
Publicerad 2011-11-13 20:34:24

Alla fär väldigt fina, jag väntar fortfarande på mina!

Postat av: Katarina
Publicerad 2011-11-13 20:39:45

Purple blue var ju skitsnygg!! Hur är duochromeeffekten i verkligheten? Syns båda färgerna eller är det mer att man anar dem?

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-13 21:02:36

Anki! Ja, helt klart!



Emma! Ja, de är underbara!!



Katarina! Det ser ut som på bilderna. Jag försöker alltid välja bilde rsom ser ut som lacket gör i mina ögon. Sen kan olika skärmar ge olika upplevelse så klart, men jag publicerar inte bilder som inte är färgkorrekta på min, okalibrerade, skärm. Det är stark effekt men alla multikroma lack ser olika ut i olika ljus. Man måste alltså bära dem ett tag för att få se alla skiftningar. Det jag bjuder på här är hur de ser ut på dagen i grått väder eller blek sol, det finns mycket, mycket mer att upptäcka.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-11-13 21:04:31

Helt magiska! Så fort de kommer in igen slår jag till.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-11-13 21:29:31

Håller helt med dig - Emerald Black var minst speciellt, de övriga är liksom lika läckra alla fyra. Vill ha!!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-11-13 21:41:53

Hihi, ja verkligen olika tycke och smak ;) Men det vore ju inte kul annars heller :)

Postat av: LackJunkie
Publicerad 2011-11-13 21:42:42

Helt fantastiska! Hoppas bara att de kommer in igen för jag bara måste ha dem! Tror du jag behöver vara orolig över att de blir discontinuade? Då deppar jag ihop!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-11-13 22:01:37

Ljuvliga bilder!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-11-13 22:28:04

jättefin kollektion!

Håller med, Emerald Black passar liksom inte in. Finns så många liknande lack.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-13 22:30:40

Pamsan! Ja, gör det! Du blir inte besviken!



Makeupoholic! De är så snygga! Ja gär kär i de fyra "riktiga" duosarna!



Cactus! Jag undrar ju fortfarande om du hann ge dem en riktig chans. De kan ju t.ex inte bedömas i elektriskt ljus eftersom det kan döda duoeffekten.



LackJunkie! Jag tror du kan vara lugn eftersom de säger att de ska få ut nya lack i slutet på månaden.



Kerstin! Ja, det är ju ljuvliga lack!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-13 22:33:37

Sanna! Jag var lite taskig mot den dock för den blev inte duokrom i solen eller när jag var inne i rummet och då tog jag av den och bytte till nästa. Det kan finnas ljus som ger en mer spännande effekt av den också.Det är dock inte så distinkt som de andra som är duokroma hela tiden utom i direkt sol eller direkt under en lampa då skimret plötsligt blir enfärgat. Som vanligt med duos.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-13 23:10:06

Purple Blue är hittills faktiskt ännu mer ointressant än Emerald Black i mina ögon, men jag ska ha tålamod och vänta på mitt set innan jag dömer ut dem båda. Ge dem den chans de förtjänar med rätt ljussättning och allting!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-14 05:56:03

Chaosophia! Purple Blue och Pinky brown var jag tveksam till innan men båda de är suveräna. De har så många växlingar i sig att de håller min uppmärksamhet, liksom.

Postat av: Solveig
Publicerad 2011-11-14 13:55:45

Kjempefine lakker! Takk for titten. :)

Postat av: Lina
Publicerad 2011-11-14 19:25:15

Ser verkligen superfina ut, ska köpa hela kitet när det kommer in igen hade jag tänkt.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-14 19:38:45

Solveig! Visst är de härliga!



Lina! Det tycker jag är ett klokt beslut!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela