Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits Poseidon

Publicerad 2011-11-11 08:21:00 i Naglar - holografiska lack,

Holofredag igen! Yay! Det innebär en liten paus vad gäller Models Own-lacken men det gör väl ingenting? Det kommer fler av dem i helgen. Hits holografiska kollektion No Olimpo har ju verkligen imponerat på mig, men jag har inte visat alla än. Här är ljusblå Poseidon. Helt ljuvlig, himmelsblå. Lite dumt att den är så himmelsblå faktiskt, då Poseidon ju var en havsgud. Jag hade bytt namn på den här och Hera, som ju är havsgrön, men nu jobbar inte jag som namngivare åt Hits.
Poseidon är starkt holografisk och kräver tre lager. Den är lätt att måla med, jag klarar till och med den platta, usla penseln för den är inte så bred. Torktiden är utmärkt och ja, lacket är fantastikt. Älskar den här kollektionen! Älskar!
För den som är sugen på att köpa dem så finns de dels på Llarowe där jag köpte dem och även på Hits egen webshop som faktiskt skickar lack internationellt.


Kommentarer

Postat av: Honi
Publicerad 2011-11-11 10:44:34

Underbart! Denna slags ljusa blå har jag inte sett så ofta.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-11-11 11:18:19

Åh vilken härlig färg!!! Den åker upp på önskelistan direkt! :D

Postat av: Angelica
Publicerad 2011-11-11 13:44:41

Ljuvligt:) Udda och vacker blå nyans.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-11-11 15:32:44

Så vackert! Vilka fina lack de gör Hits, alldeles fantastiska verkligen! Ska spana på deras sida också bara för att det är kul:) Känns dock säkrare att beställa från USA...

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-11-11 16:38:44

Åh sin fint! Varför har jag så få hololack!? Måste åtgärda detta snarast :)

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2011-11-11 16:49:14

Jättefint lack och jättefina bilder. Älskar att holo-effekten är så framträdande och att man kan se en tydlig regnbåge.

Postat av: Christel
Publicerad 2011-11-11 16:54:51

HITS är verkligen fantastiska. Håller bra gör de också. Namnen är helt logiska. Hera är påfågelsgrön/blå därför att påfågeln var Heras heliga fågel och symbol i den grekiska mytologin. Bl a var hennes tempel fulla av påfåglar! RHelt rätt färg alltså:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-11 17:59:13

Honi! MUS Siw är inte så olik men den här är mer himmel.



Annie! Jag lovar, du behöver alla Hits!



Angelica! Ja, den är vacker!



Emma! Ja, och på deras egen sida finns ju andra lack de gör också.



Nailspotting! Ja, åtgärda genast! :D



Brilliant Nal! Ja, annars är det ju inte holo egentligen. Älskar Hits för de har så starka färger och ändå en kraftig effekt.



Christel! Det visste jag ju men tänkte inte alls på. Jag har ju fattat de andra i stort alla fall, men Hera och påfåglarna klickade liksom inte i mitt huvud. Förmodligen för jag ser en havsgrön... :D

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-11-11 18:58:02

Ursnyggt! Du har gjort mig så sugen på Hits-lack. Får väl bli en beställning snart.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-11 21:24:31

Nailtastic! Älskar man holo älskar man Hits!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-11-12 11:15:16

Du har gjort mig väldigt sugen på det här märket. Namnen är ju dessutom trevliga. Jag gillar namn med betydelse

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-12 11:38:22

Kajalen! Ja, lacken är fantastiskt fina!

Postat av: Elin
Publicerad 2011-12-16 21:00:05

Jättesyggt! Var kan man köpa det?

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-16 22:26:32

Elin! Du kan köpa det från http://shop.llarowe.com/


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela