Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Glitterati - sammanfattning

Publicerad 2011-06-05 14:21:00 i Nagellack - kollektioner,

Eftersom det varit mycket blått och grönt på bloggen på sistone så bestämde jag mig för att ösa ytterligare ur arkivet och publicera en sammanfattning som legat och skvalpat sedan i påskas. Då tog jag mig ju i kragen och swatchade de sista av mina Glitterati-lack som ju är flera år gamla och verkligen värda att uppmärksammas, alla fall av glassfleckälskare. Här är sammanfattningen och den börjar med en bild på mina naglar precis efter att jag flyttat och brutit dem. Skönt att de växt ut igen, men idag var det nära att jag bröt nageln på långfingret när jag skulle ta fram elvispen så vi får hålla tummarna att den inte fick någon allvarligare skada än en obehaglig böjning.

Här kommer de sex vackra Glitteratiflickorna:

Sienna

Milla

Bijou

Lindsay

Kiki

Starla

Kommentarer

Postat av: Liza
Publicerad 2011-06-05 15:19:42

OOO VAD SNYGGA LACK! tror Lindsay är snyggast men svårt att bedömma för de vasååå snygga ! Vart har du fått fatt på dem ??

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-06-05 15:46:54

har inte ett enda av de här faktiskt, måste nog ändra på det för de var ju väldigt fina allihop!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-05 16:01:18

Liza! De finns på www.beverlybeaute.com, hela kollektionen. De är verkligen fina!



Cactus! Ja, de är värda mer uppmärksamhet än de får. Speciellt med tanke på att alla älskar China Glaze som ju gör glassflecks som inte torkar. ;D

Postat av: Åsa-li
Publicerad 2011-06-05 17:33:35

Det där är riktigt granna lack. Jag har dom rosa och använder dom flitigt på sommaren Gillar Kiki mest. Lindsy och Bijou är lite mer sheer av sig men jag gillar dom också:) Känner att jag behöver Sienna till min sammling nu!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-06-05 18:00:55

Jag är väldigt svag för de här lacken. Framför alltLlindsay, men egentligen skulle jag kunna tänka mig att köpa alla utom möjligen Sienna.

Postat av: Maja
Publicerad 2011-06-05 18:12:59

Väldigt fina lack, min favorit är Sienna!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-05 21:39:47

Åsa-Li! Ja, jag behöver hitta ett bra "underklädeslack" till de mer skira av dem. Kiki och Sienna täcker bra dock. Sienna är ljuvlig!



Emma! Ja, de är galet fina! Att de är så pass jelly gör verkligen att de glittrar magiskt vackert! Kiki är dock inte jelly.



Maja! JAg älskar allihop men Milla minst för hon ser så himla bra ut på mamma att jag alltid vill jämföra och vi har uppenbarligen lite olika hudton för det blir inte samma på mig...

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-06-05 22:34:14

Vilken fin kollektion! Har inte ett enda av dessa, men skulle kunna tänka mig alla!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-06 09:55:29

Nailtastic! Ja, de är inte dumma! Zoya är nog favoriterna för mig. :D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-06-07 09:41:51

Hmm... Sienna ser ju LAGOMT lockande ut. Resten är fina, men inte tillräckligt fina för att jag ska vilja lägga pengar på dem just nu, men Sienna.. aaååhh!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-07 20:23:02

Chaosophia! Haha, ja, du är verkligen inne i en orange period. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela