Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Milani Photo Flash

Publicerad 2011-01-23 08:50:00 i Naglar i rosa,


Milani Photo Flash får mig att tänka på både Zoya Alegra och OPI Let Me Entertain You. Det är samma gnistrande skönhet. Photo Flash är dock mer knalligt rosa och har en värme i sig som de andra två saknar. Det här är en riktig skönhet må ni tro! Kraftigt rosaröd bas med massor av glitter. En värme av guldet i glittret men samtidigt med den kalla tonen i basen och i det rosa och röda glittret som också finns där.  


Bra pensel, bra täckningsförmåga, bra torktid. Det här är två flödiga lager och inget överlack. Superfint! Det skimrar och glittrar som bara den och den är så mycket finare än mina bilder ger sken av.

Jag vet, jag spammar totalt, men ingen bild gör den rättvisa. Det här är snyggt! En pigg, somrig rödaktig rosa som nog skulle vara ännu mer fantastiskt i solsken. Den här serien finns hos Cherry Culture och jag köpte hela högen. Alla ser fina ut i flaskan och jag tycker absolut ni ska kasta ett öga på dem om ni ska handla från CC.
Bildspam:


Kommentarer

Postat av: Monica Hansen
Publicerad 2011-01-23 09:59:37

Läckert!

Postat av: nailsbybellan
Publicerad 2011-01-23 10:50:27

Men jäklar så snyggt!!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-23 11:34:12

Fantastiskt vacker rosa! Nu vill jag ha både denna och totally cool...

Postat av: Vikab
Publicerad 2011-01-23 11:49:03

Vad nöjd jag blir med att denna står och väntar i mitt skåp :)

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-01-23 13:29:37

Det var fint! Får nog surfa in på Cherry Culture snart... :)

Postat av: Lillasyster
Publicerad 2011-01-23 13:45:40

Sminkan! SV ang holo+top coat: Ja, vi har ju pratat om det tidigare vill jag minnas...

Ska göra ett till test i dag, tänkte jag. Med "alla" mina (tre) holografiska lack. ^^

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-23 14:03:51

Monica! Ja, jag älskar den här färgen!



NailbyBellan!Japp! Köp alla falsh-lacken om du kan för de är läckra!



Emma! Ja, det är härliga lack!



Vikab! Förstår det! Vi har bra smak du och jag!



Pamsan! Ja, de har en del godbitar! Har massor av läckerbitar att visa!



Lillasyster! Låter bra det!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-23 15:39:57

Superfint! Ska kanske köpa flash-lacken då, satt och dreglade över dem på Cherryculture.com.

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-01-23 15:56:01

Himlans fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-23 17:36:12

Nailtastic! Ja, du behöver dem!



Sanna! Jag älskar det! Alla de här är underbara!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-01-24 12:32:52

Åh! Kul att få se. Jag beställde från Cherry Culture i fredags och då slank Hot Flash och Photo Flash med så det ska bli spännande att få se hur de verkar :) Tog inte detta eftersom det såg ut att vara misstänkt likt OPI Let me entertain you men det kanske får följa med på nästa beställning då ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-24 18:46:49

Zizzie! Jag köpte alla, har provat tre och älskar dem hejdlöst!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela