Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Milani Hot Flash

Publicerad 2011-01-26 14:27:00 i Naglar i rött,


Ni vet att jag för ett tag sedan köpte hem hela Milanis Flash-kollektion. Okej, det är bara fyra lack men ändå. Här kommer nummer tre av de jag hunnit testa. Jag älskar verkligen glittret i dessa!

Hot Flash är vinrött/rött/koppar färgat med guldglitterpartiklar. En helt magisk färg. Så vackert! Titta på de klickbara också för nu blir det bildspam igen!


Underbar färg, underbart djup och ett lack med bra egenskaper också. Tre lager är det på mina bilder, det börjar skirt men bygger på bra redan på andra varvet. Tre behövs dock för att få djupet i färgen. Det torkar rätt snabbt och det glöder inifrån. Så vackert!

Som vanligt kan mina bilder inte ens nästan visa den oerhörda skönhet det här lacket besitter. Det är omöjligt att få fram värmen, djupet, glöden, glittret...

Avslutningsvis en bild i solen som inte är skarp men kanske ändå förmedlar lite av det jag älskar med lacket.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-01-26 19:10:05

Kanonfint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-26 19:41:08

Kerstin! Snyggare än jag kan säga!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-01-26 23:31:07

underbart!

Postat av: Emilie L
Publicerad 2011-01-27 11:40:55

Vart hittar du alla galet snygga nagellack? :)

Postat av: Omygloss
Publicerad 2011-01-27 12:37:52

Riktigt snyggt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-27 17:57:38

Sanna! Det är verkligen det!!



Emilie! På olika webshoppar.



Omygloss! ja, jag gillar det!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-01-28 11:44:47

Det här är min favorit av de tre du visat

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-28 16:43:52

Kajalen! Den här är definitivt en het kandidat till favoritposten för mig med. Mer unik i min samling.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela