Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

W7 Metallic Mars

Publicerad 2011-12-05 05:48:00 i Naglar - duokromatiska,

Eftersom jag redan är på gång med duokroma lack sedan igår så passar jag på att bjuda på alla fall ett av de fina "planet lacken" från W7. Det är också en kollektion med duokroma lack och de är inte dumma dem heller. Jag gör som Nailtastic den här gången och börjar med att visa min favorit i kollektionen, Metallic Mars. Ett oerhört duokromt lack med skiftningar i rött och koppar. Fantastiskt vackert och fantastiskt spännande på naglarna. Alla de här bilderna är tagna i dagsljus och färgen är ständigt växlande.
Två lager av lacket, men tre hade varit bättre. Visst är det enastående!



Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-05 08:41:31

Det ser fantastiskt ut på sista bilden, men jag är (som tur är?) inte övertygad om att jag måste prioritera att skaffa något från den här kollektionen nu. Ser fram emot att få se fler utav planet-lacken dock!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-12-05 09:30:04

Wow! De duokroma effekten är fantastisk! Fina nyanser också :)

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-12-05 12:04:29

Var hittade du de här? Jag har ju ett gäng W7 lack som jag köpte för länge sen men de här fanns inte då tyvärr. Men det är ju värt att spana på om de är lika billiga som förr :)

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-12-05 14:57:30

Guh, så snyggt! Har spanat på detta ett tag nu:P

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-05 17:58:14

Chaosophia! Du behöver inget av dem egentligen. De finns bättre versioner av allihopa, men det är ju roligt ändå!



Kerstin! Ja, det är fint!



Cactus! Deras webshop.



Sanna! Ja, de är rätt fina.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-12-05 21:37:41

Åh vad vackert! Vill haaa!!!

Postat av: Josefine
Publicerad 2012-06-03 18:24:13

Länkade precis detta inlägg i min blogg, hoppas du ej har något emot det, i så fall får du säga till så tar jag bort det :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela