Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Essence Party On!

Publicerad 2011-12-01 15:27:00 i Naglar i grönt,

Det här lacket har jag fått av Emma efter hennes resa till Bulgarien för flera år sedan. Av någon anledning har et dock förblivit otestat. Det är en vacker mellangrön med silverskimmer som är vilsam att titta på men ändå har färg och stuns.
Fyra lager av lacket. Det är ganska skirt men skira lack får ofta vacker yta när man väl är klar med alla lagren. Det här är alla fall sådant. Okej, lite pensedragsmärken är det i det men också den där glasaktiga känslan. Jag tycker det är väldigt fint även om det inte tillhör mina favoriter bland gröna lack. Konkurensen är ju rätt hård i min gröna låda, liksom. :D


Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-01 17:19:18

Njeaaaaaaaaaaaaaaanej, det här gillade jag faktiskt inte alls, trots att det är grönt. Men det är tur, jag slipper tro att Essence bara gör lack som verkar locka mig nu. ;D

Postat av: Annie
Publicerad 2011-12-01 17:42:11

Jag gillar den faktiskt! Tycker den var väldans tjusig ^^

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-12-01 17:51:20

Jag vill tycka om det, men det är inte min typ av grönt lack alls :P

Postat av: Olivia
Publicerad 2011-12-01 18:42:41

Riktigt fin och stillsam grön färg. Nog en färg jag gärna hade andvänt till vardags. :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-01 18:49:05

Chaosophia! Det är för flackt för dig, det förstår jag.



Annie! Ja, många gillar det verkligen så det är nog ett antingen eller lack.



Sanna! Det är lite blekt och skirt så jag förstår att det inte är din färg.



Olivia! Ja, den är verkligen lugn. Ett relax-lack.

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-12-01 19:07:26

Vilken fin och vårig grön!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-01 19:57:03

Kerstin! Ja, den är nog vårig.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-12-02 17:50:38

Fint fast lite platt. Jag har inte använt mitt heller...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela