Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Nail Prisms Golden Cinnabar

Publicerad 2011-08-05 14:34:00 i Naglar - duokromatiska,


Äntligen ett lack jag känner att jag fått till bättre bilder av den här gången än förra... Här är första inlägget jag gjorde med det och den ljussättningen var ju inget vidare. ;D


En väldigt nedtonad duokrom, Golden Cinnabar, som växlar mellan persikorosa och guld. Nästan en sorts duokrom nude-färg. Den är dock inte ointressant utan ganska spännande med sina gyllene toner. I vissa vinklar får man en gradient-look på naglarna som är riktigt läcker och det är unikt bland mina lack alla fall så jag är jätteglad att jag skaffat det. Tre lager som beter sig utmärkt på alla sätt. Sally Hansen är mästaren vad gäller duokroma lack tror jag. Eller Nubar... Svårt val...



Kommentarer

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-05 18:06:49

det där var väldigt gulligt! Väckte inte så mycket habegär, men väldigt sött :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-05 18:21:23

Cactus! Akta dig du när du ledsnat på de vanliga duosarna. Den här är helt unik! :D

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-08-05 19:08:18

Man kan väl aldrig tröttna på duokromt! ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-05 19:47:08

Cactus! Inte på duokromt men man vill ju ha variation på färgerna, det är det jag menar. Den här är helt annorlunda men många är ganska lika.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-08-06 10:42:34

Vad mjuk den ser ut! Jag vet inte varför men den får mig att tänka på efterrätter.... :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-08-06 11:35:53

Annie! Jag förstår precis! Persikohalvor, kolasås, creme brulée...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela