Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Fountain of Youth

Publicerad 2011-04-28 13:14:00 i Naglar i grönt,


Oerhört bleka pasteller med lite annat slags skimmer satsade både Nubar och Misa på. Nubar med sina pärlliknande lack, Misa med sina transparenta skimmer som också skiljer sig från "vanliga" skimmerlack. Här är blekt gröna Fountain of Youth, en färg jag vill kalla sjöskumsgrön.

Skimret är verkligen ljuvligt och det ni ser är tre tunna lager som torkar supersnabbt och aningens satinmatt. Med överlack får man fram alla dimentioner i skimret, jag har Seche Vite på bilderna, och då är det verkligen vackert på ett stillsamt sätt. Jag gillar!

Kommentarer

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-04-28 14:20:51

Det ser fint ut men jag har inte fallit pladask för varken Nubars eller Misas vårkollektioner.

Postat av: Aila
Publicerad 2011-04-28 15:18:06

Håller med Pamsan!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-04-28 16:03:09

Ovanlig och fin färg!

Postat av: Maja
Publicerad 2011-04-28 16:03:28

Vackert, fast jag tycker nog bättre om Nubars vårkollektion än Misas.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-28 16:16:05

Pamsan! Det kanske blir som för mig med Up&Away, man blir sugen året efter. ;D



Aila! Jag förstår att alla inte faller. Jag gjorde det dock. Tycker det är roligt md riktigt bleka pasteller.



Kerstin! Ja, visst är det!



Maja! Ja, jag med.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-04-28 18:04:29

Jag gillade också detta! Det känns lite annorlunda och skimret går verkligen inte av för hackor.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-04-28 21:44:51

Nailtastic! Ja, det är jädrans fint!

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-04-30 19:38:35

Jag är lite svag för gröna pasteller, det här ser väldigt fint ut!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-01 08:44:36

Roxcat! Ja, den är väldigt fin!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela