Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen HD DVD

Publicerad 2010-09-12 14:23:07 i Naglar - duokromatiska,


Vi har ju tittat på rätt många duokroma lack på sista tiden så jag slänger in ett till. Dagens naglar är lackade med Sally Hansens Hi-Definition lack DVD. En duokrom skönhet i blått och lila.


Jag köpte både det här och mörkare Laser, som ni vet, och många frågade om de var så lika som de ser ut i flaskan. Enda sättet att ta reda på det är väl att prova tänker jag, så jag beslöt börja med det ljusare DVD. Vi får se om jag snart hinner testa Laser också. Det blir alla fall inte just nu för det är snart dags för mig att vila lite igen. Förkylningen är fortfarande jobbig.

Jag bildspammar väl så ni verkligen får beundra den här skönheten. Det är dessvärre en ganska skir skönhet så detta är fyra lager. Som vanligt med HD-lacken så är det lite segtorkat, säkert för att de ofta kräver så många lager. Det är alla fall supervackert och jag måste säga att det var väl värt pengarna. Inköpt på ebay, så klart.  


Inte illa, va? Visst är det ett magiskt lack! Oerhört fint skimmer och oerhört fint färgspel.

Kommentarer

Postat av: Mia
Publicerad 2010-09-12 15:24:41

Så vackert och så himla fint på dig!!

Postat av: Andrea
Publicerad 2010-09-12 16:11:15

Åh, det ser jättefint ut!

Blir kul att se Laser också, berätta om det har mer eller mindre duokrom-effekt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-12 17:20:01

Mia! Jag är förtjust!



Andrea! Ja, jag hoppas det är fint det med!

Postat av: Anonym
Publicerad 2010-09-12 19:03:22

Tjusigt!

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-09-12 19:23:00

Färgen var verkligen vacker, men när det kommer till nagellack är det nog ändå inte en färg jag skulle trivas med.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-09-12 23:09:55

Så snyggt! Jag är så avis på att du har köpt nya HD måste jag säga, de är ju så fina... Fast de har inte superbra lackegenskaper precis.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-13 06:55:15

Anonym! Ja, jag gillar det!



Makeupoholic! Ja, så kan det vara. Man vill inte själv bära alla färger men de kan vara vackra för det.



Emma! Nej, så är det ju. Lackegenskaperna har en del brister. Men de är övervackra...

Postat av: Ana
Publicerad 2010-09-14 17:54:07

Åh, vilken perfekt färg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-15 08:10:57

Ana! Himla snygg alla fall!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela