Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Girls Copper Alloy

Publicerad 2010-09-16 12:13:58 i Naglar i orange,


Ni vet ju att jag älskar L.A.Girls och deras nagellack. Metal-serien har många oerhört vackra lack och ett av dem är det här, Copper Alloy. Min mamma älskar den här färgen hon med och bar det i somras så jag rapportera att hållbarheten är sådär, ca 3 dagar utan att chippa till skilland från t.ex Zoya Ivanka som håller tio dagar utan att få minsta skavank. Men Ivanka är ju inte ett dugg lik Copper Alloy så jämförelsen är lite knepig. Vad jag skulle säga är att Ivanka höll bäst och Copper Alloy befinner sig i mittenskiktets lägre del. Det är så snyggt att jag tycker man kan investera i det alla fall även om jag tror att de flesta vill ha ut längre tid av manikyrerna. Mamma vill det alla fall, men hon skulle nog utan tvekan bära det här igen alla fall.


Vilken glöd! Ser ni hur vackert skimmer det har? Och det är mulet ute när jag tar bilderna. Förstår ni vad som skulle hända om det var sol ute? Det skulle se ut som eld!


Två lager är täckande, det torkar snabbt och det är enkelt att applicera. Bra formula alltså utan att bilda pölar eller sega ihop eller något annat trist. Jag är lite kär! Copper Alloy är mitt finaste kopparlack!

Kommentarer

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-09-16 12:30:05

Oh my! Jädrar vad läckert!

Kör du fortfarande med opi NNS?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-16 12:39:47

Sanna! Nej, jag har Seche Rebuild sedan ett halvår tillbaka ungefär. Jag gillar det som fan! Väldigt bra som baslack!

Postat av: Aila
Publicerad 2010-09-16 12:42:19

Gillar färgen, superfin!

Postat av: Linda
Publicerad 2010-09-16 14:15:01

ahhh va fint!!!

Postat av: Anki
Publicerad 2010-09-16 15:40:56

Helt otroligt faktiskt!

Postat av: Honi
Publicerad 2010-09-16 15:41:50

Riktigt tjusigt :) Jag har länge funderat på att klicka hem lite LA girls grejjer men jag kan fan inte välja.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-16 17:23:05

Aila! Jag med!



Linda! Det tycker jag också!



Anki! Ja! det är så vackert!



Honi! Ta alla! Alla är fina!

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-09-29 18:19:52

Seche Rebuild vill jag också testa då:P

Kul att det funkar så bra:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela