Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BYS Astro Gold

Publicerad 2010-09-14 17:29:31 i Naglar i guld, koppar, brons,


BYS Astro Gold är överraskande snyggt och bra tycker jag. Ett tag tänkte jag att det kunde vara 39 kronorssvaret på OPI Glitzerland men Glitzerland är gulare medan Astro Gold har en lätt koppartouch. Oavsett så är det lack av samma typ. De blir en metallisk foil och de känns ungefär lika när man lackar med dem.


Astro Gold kräver två lager och det är en lite kärv känsla i och med det myckna skimret. Precis samma känsla som Glitzerland eller Lucerne-tainly Look Marvelous har när man målar med dem. Astro Gold torkar snabbt, knappt så man behöver överlack, och det har en snygg, lite borstad, metallisk känsla. Jag rekomenderar det varmt! Tycker det är jättesnyggt! Tror att det är täckande nog för att användas till konaddesigner också, men jag har inte provat själv. www.sminkshop.se har lacket och det kostar alltså 39 kronor. Billigt och bra!

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-09-14 17:46:39

En riktigt snygg guldnyans. Jag letar alltid efter det perfekt guldlacket =)

Postat av: CC
Publicerad 2010-09-14 21:50:38

Det var riktigt läckert!! Jag brukar ju inte gilla guld utan är ju en silverflicka annars...

Krya på dig!!

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2010-09-14 23:14:11

Mmmm guld, gillar!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-09-14 23:14:22

Den ser riktigt fin ut! Skulle absolut kunna tänka mig den. :-)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-09-14 23:27:25

Snyggt! Det där ska jag kolla in nästa gång jag går in :)

Postat av: Mia
Publicerad 2010-09-15 07:04:24

Gud så vackert. Det där vill jag ha!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-15 08:08:43

Kerstin! Det här är alla fall ett av de snyggaste guldlack jag har! Är väldigt nöjd med det!



CC! Jag förstår vad du menar. Det är inte så rödguldigt utan mer en mix av metaller. Lite som att man blandat upp silver med lite koppar.



Viola! Ja, det här är ett riktigt snyggt guld!



Nailtastic! Jag är väldigt förtjust. Speciellt som den känns precis som OPI:s motsvarighet när man lackar med den.



Zizzie! Gör det!



Mia! Ja, jag tycker också den är fin!

Postat av: Vikab
Publicerad 2010-09-15 08:56:25

Jag hittar det dock inte i webbutiken :( Kanske blev alltför populärt efter att du la ut de här snygga bilderna ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-09-15 09:04:57

Vikab! Nej, du har rätt. Jag snabbkollade också nu och den finns inte kvar. Den var på samma sida som Cosmic Silver förut. Men den kommer kanske in igen?


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela