Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Shawn

Publicerad 2010-10-24 11:02:15 i Naglar i grönt,


Det regnar idag så jag får inte till bilderna. Här är alla fall ett försök att visa vackra Shawn från Zoya. Det är en ganska mörk, olivgrön färg.  Snyggt!

Det här är ett tjockare lager. Jag började med att måla tunt av det men då drog andra lagret med sig färg från det första så jag övergick till att göra tjocka lager och endast ett av dem istället. Det torkade ändå snabbt med Seche Vite så tekniken fungerade bra! Det är verkligen ett underbart lack så jag rekomenderar det varmt! Snygg glans i det! Zoya gör grymma lack tycker jag och det här är inget undantag.

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-10-24 11:57:22

Urfint. Jag ska genast börja spana efter ngt liknande!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-24 17:02:30

Kerstin! Den är riktigt vacker!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-10-24 20:22:16

Jag beställde det här och ett gäng andra Zoya-lack för några dagar sen, längtar efter det paketet. Shawn ser ut att vara en ganska unik grön nyans, tror inte att jag har något som ser ut som det sen tidigare.

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-10-24 20:34:46

Det ser fint ut, men skimmer hade såklart varit bättre:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-10-24 21:40:55

Nailtastic! Jag har nog inte heller något liknande och det är verkligen en enastående färg! Du kommer inte bli besviken!



Emma! nej, inte skimmer på allt. Det är vackert med krämlack.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela