Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Penny och L.A. Girls Rockstar "Electric Guitar"

Publicerad 2010-05-09 14:30:12 i Naglar - glitter för layering,


Electric Guitar från L.A.Girls Rockstar är ett lack som är ganska skirt. Jag orkar inte jobba så mycket med ett lack som detta så att jag kan ha det på egen hand utan föredrar att göra en layering ovanpå ett annat, mer täckande lack. Här använde jag Zoya Penny som är i kopparorange och har ganska precis samma basfärg som Electric Guitar. Electric Guitar är något ljusare bara.


Det som händer är att man istället för det gudomliga skimret i Zoya Penny plötsigt har härligt glitter istället. Electric Guitar är ett lack med oregelbundna glitter i olika storlekar. Väldigt roligt och efektfullt.

Jag har två lager av Zoya Penny och två lager av Electric Guitar på dessa bilder. En riktigt kul manikyr, tycker jag. Annorlunda för mig som sällan är i den här delen av färgspektrat och leker.

En sista bild...

Kommentarer

Postat av: Andréa
Publicerad 2010-05-09 15:20:39

Läckert :)

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-05-09 16:58:42

Det blev ju jättesnyggt! :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-05-09 18:26:15

Häftigt!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-09 18:54:54

Andrea! Visst är det! Jag är förtjust!



Pamsan! Tycker jag med!



Kerstin! Japp!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-05-09 18:58:27

Den här kombon var ursnygg! Väldigt häftigt glitter.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-09 19:00:37

Nailtastic! Ja, jag tycker det blev kanon!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela