Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Girl Punk

Publicerad 2010-05-15 06:56:45 i Naglar - duokromatiska,


Jag kämpar på med att publicera alla gamla notd som ligger och dammar. Här är en från i vintras. L.A. Girl Rock Star nail lacquer i färgen Punk, det vill säga en blå med skimmer i turkos och duochrome flash i lila. Hur läckert är inte det? Jag älskar det här lacket! Makalös färg och fantastiskt skimmer!


Det är nästan omöjligt att göra det rättvisa på bild, alla fall lyckas inte jag så bra. Den lila duochroma tonen syns knappt här men den finns, jag lovar. Lite kan anas på bilden nedan, men det är tydligare i verkligheten.
Två lager lack och ett lager överlack ger den här täckningsgraden. Dessutom är det snabbtorkande!


Jag är verkligen förtjust! De här lacken har överraskat mig totalt! De är köpta, billigt, från www.cherryculture.com och det är verkligen en fantastisk webshop för nagellacksälskaren. Snabb leverans också!
Enda minuset för de här lacken är den breda penseln som påminner om OPI:s Pro Wide. Jag kan verkligen inte lära mig hantera så breda borstar på mina pyttenaglar.

 

Kommentarer

Postat av: Fia
Publicerad 2010-05-15 09:57:10

Det var verkligen skitsnyggt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-05-15 10:39:18

Snyggt! Och säkert ännu snyggare när det duochroma kommer fram mer:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-15 16:22:30

Fia! Det är skitsnyggt! Absolut ett favoritlack!



Emma! Ja, det är superfint!

Postat av: CC
Publicerad 2010-05-15 19:59:19

Åh vad snyggt...jeans rock n'roll metal :)

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2010-05-16 09:36:25

Wow, vad snyggt. Har aldrig beställt från cherry, men det kliar verkligen i fingrarna nu

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-05-16 14:28:47

CC! Det här är verkligen superläckert!



Kajalen! Ja, det här är skitsnyggt, precis som resten av L.A. Girls lacken! Rekomenderar alla!!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela