Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

NYX Girls "Luscious Green"

Publicerad 2010-06-16 07:49:19 i Naglar i grönt,


NYX Girls gör grymma nagellack tycker jag, även om jag blev besviken på det förra lacket jag testade, Boho, som ni ser nedan. Jag valde att lacka om omedelbart och valde då ett annat grönt lack från NYX som jag visste att jag inte skulle bli besviken på. Luscious Green!

Mycket guldskimmer i den här och en väldigt vacker ton av grön. Jag älskar den! Det är dessutom två lager lack på bilderna, något som jag tycker räcker. Lättlackat även om första lagret ser lite strimmigt ut. Det jämnar ut sig på andra varvet utan problem.

NYX lack är superbilliga att köpa från Cherry Culture så jag rekomenderar det verkligen för alla nagellacksälskare. Jag har inte blivit besviken på många NYX-lack även om Boho och Deep Space kanske inte var riktigt vad jag förväntade mig.

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2010-06-16 08:56:40

Galet fint!

Postat av: Basteth
Publicerad 2010-06-16 09:04:19

Vrålsnyggt! Vad är det med gröna lack som skapar ha-begär, nästan allihop?

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2010-06-16 10:09:28

Vilken vacker gröning! Det är helt sjukt, tror faktiskt inte att jag har något grönt lack med guldskimmer, fastän det finns ganska många sådana där ute.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-16 11:55:09

Kerstin! Ja, det är den!



Basteth! Jag vet inte, men grönt är ju snyggt. En färg man inte kan annat än älska!



Nailtastic! Inte? Det är ju galet! Du måste genast rätta till det! Köp!! ;D

Postat av: sminkjante
Publicerad 2010-06-16 14:00:27

Underbart!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-16 22:30:20

Sminkjante! Ja!! :D

Postat av: Bianca
Publicerad 2010-06-18 09:53:14

Denna färgen har jag som årets sommarfärg, passar helt underbart till guldsmycken!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela