Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend #198

Publicerad 2010-06-09 19:21:54 i Naglar i rosa,


Lite arkivlack kommer här! Som glasspinnar med jordgubbsglass ser naglarna ut med det här lacket. Ljusaste rosa som ser ut att kunna ätas, så är det bara. Mums!


Lacket är ganska tjockt vilket syns där man inte helt överlappat första lagret med nästa men det fungerar rätt bra att lacka med. Inga penseldragsmärken eller så. Lite åt det segtorkande hållet dock.

Lustigt nog hade jag redan ett lack som tydligt påminner om det här. Det är det rosa lacket från Color Club, Vintage Couture. Det ser ut så här:

Ganska likt va? Här kommer fler bilder på Depend #198:

I eftermiddagssol

I skugga.
Ja, vad säger ni? Visst är det ett fint lack! Jag känner mig så söt och ung när jag har så här rosa naglar.

Kommentarer

Postat av: Josephine (Makeuponista)
Publicerad 2010-06-09 20:15:27

Jag gillar det, fräscht och fint!

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-06-09 21:18:07

Det var väldigt likt Color Club-lacket. Jag tycker de är rätt klädsamma för dina naglar, även om färgen inte är nån jättehit egentligen.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-10 06:42:29

Josephine! Det är inget fel på det. Hade kunnat räcka med att jag hade ett dock. :D



Emma! Ja, de klär mig, sjukt nog. :D

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-06-10 09:25:22

Glassigt! Yum! Jag älskar glass:D

Postat av: Åsa-Li
Publicerad 2010-06-10 10:46:05

Mycket trevligt lack. jag tyckar också det ger en kännsla av ungdom. Personligen älskar jag alla former av rosa lack och tycker att alla passar i det. men jag vet att du är lite skeptisk till rosa på dig själv. Men nu på sommaren är det allt grannt med ett rosa lack!Ha en bra dag Åsa-li

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-06-10 21:01:01

Sanna! hehe, jag med!



Åsa-Li! Jag har börjat mjukna vad gäller rosa. Det är nog åldern som gör det. ;D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela