Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

L.A.Girls Rock Star "Rockstar"

Publicerad 2010-07-07 22:12:12 i Naglar i svart, grått, silver,


L.A.Girls gör galet snygga lack. Här är det svarta Rockstar som jag lackat med. Svart med lila microglitter! Otroligt vackert!

Visst är det vackert! Ser ni glansen? Enormt fin!

Två lager av lacket som är enormt täckande och lättlackat. Torkar snabbt dessutom. Inga fel alls på det. är det inte snyggt så säg! Helt klart ett av mina snyggaste svarta!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-07-07 22:19:49

Det är ju svart?! Jag trodde det var värsta coola när du sa sådär ju:(

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-07 22:24:08

Emma! Svart och jättevackert! :D

Postat av: Ninni
Publicerad 2010-07-07 22:51:05

Galet snyggt!

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-07-07 22:57:50

Underbart! När jag väl får iväg min första CC-beställning, kommer detta säkert med =)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-07 23:37:02

Ninni! Visst är det!!



Kerstin! Ja, det tycker jag är en bra idé!

Postat av: feline
Publicerad 2010-07-08 00:09:18

Jag har kommit fram till att jag älskar LA Girl. Alltså, vilken jävla firma. De bara kräks ur sig lysande kollektioner! Fick hem en massa Disco Brites och ännu fler Metals härodagen. Oj oj oj. Ojojoj. Ooooj. <3

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-07-08 10:21:02

Feline! Jag med! Jag har hur många som helst av deras lack och älskar vartenda ett! Underbart märke och bra priser!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela