Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Give me the Moon

Publicerad 2009-01-31 13:08:04 i Naglar i svart, grått, silver,


Kommer ni ihåg Night Brights kollektionen jag beställde från Ebay och som kom hem till mig med en trasig flaska? Jag mailade säljaren och hon skickade genast en ny flaska och den har jag testat idag!


Give me the Moon är ett skirt, kjusgrått lack med blå flash. Kanske lite grålila till och med när man tittar på det. Väldigt vackert och med fint skimmer.


Ni vet att jag hatar VNL (Visible Nail Line) men trots att jag får det i det här lacket, i alla fall med de två lager jag bär här, så gör det ingenting. Jag tycker inte det är galet fult, som jag brukar  göra annars!

Två lager alltså, av lättapplicerat och behagligt lack som torkar fort. Jag använde inte ens överlack här.

Några bilder under lysrör behöver vi väl?

Kommentarer

Postat av: Marie
Publicerad 2009-01-31 14:41:28

Hm! I like it, konstigt nog! Fint skimmer må jag säga! Och ja, VNL gör inget!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-01-31 14:51:27

ha, jag sa ju att du skulle få ett nytt! Det var bra. för det är en snygg färg, mkt fint...

Postat av: Anonym
Publicerad 2009-01-31 15:02:03

väldigt fint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-01-31 15:08:50

Marie! Ja, det är inte så tokigt. Jag var lite tveksam först, men nu så gillar jag det!



Emma! Ja, du sa det. Och det var ju tur det blev så! :D



Anonym! Tack!

Postat av: Alexlyndra
Publicerad 2009-01-31 17:16:10

Fin färg faktiskt med lite diskret skimmer, om mina ögon inte är ute och cyklar.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-01-31 17:21:09

Alex! Visst är det!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela