Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nubar Conserve

Publicerad 2009-08-11 22:00:30 i Naglar i grönt,


Vi avslutar väl dagen med lite mer Nubar. Nubar Conserve är ett vackert, smaragdgrönt skimmerlack som i princip täcker med ett enda lager. Här bär jag dock två. Jag har inget överlack på bilderna då det bara är snabba swatcher, ingen riktig manikyr. Lacket är dock väldigt lätthanterligt och smidigt att lacka med så det kommer bli många riktiga manikyrer i framtiden!

Det som hänt på långfingret är att jag skrapade av lacket innan det torkat, mot en bordskant, och sen försökte rädda det. Som sagt, en snabbswatch, så ni får koncentrera er på färgen istället! Färgen är riktigt vacker och mindre blå på nageln än vad jag trodde när jag såg flaskan. Havsgrön skulle jag kalla den.

Som sagt, ett lättlackat och bra nagellack som torkar bra även utan överlack.

Kommentarer

Postat av: sminkjante
Publicerad 2009-08-12 09:31:00

Superfint. Alla dessa underbara gröna lack. Jag tror jag skulle kunna slänga alla andra färger och bara har grönt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-08-12 11:01:38

Sminkjante! Ja, eller hur! Men det kan ju vara skönt att ha något annat ibland, för att njuta desto mer sen!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-12 12:30:20

Underbart vackert lack! Mkt finare än earth:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-08-12 20:31:17

Emma! Tycker du ja!

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-08-13 00:42:17

Åh ja, och eftersom jag är så klok så måste det ju vara så;)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela