Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

BB Couture Vampire Bite

Publicerad 2009-04-09 22:40:37 i Naglar i rött,

Mer BB Couture ur arkivet. Hade detta lacket till boktemat med Anne Rice böcker, men glömde posta det då. Nu kör vi alla BB Couture i ett svep tycker jag, så varsågoda!

BB Couture for Nails. Rött krämlack. Som körsbär! Härligt!

Två lager lack, ganska tunna, räcker. Det ger samma effekt som körsbär som nästan inte mognat. Ni vet, som om det vore lite genomskinligt men ändå inte. Mmm! Vackert! Det är dock knepigt att måla med. Man får passa penseln så det inte droppar och rinner.
Jag tycker färgen är vacker, om än traditionell. Tror jag har ett gäng lack som ser ungefär lika ut i min samling. Ni som känner mig förstår naturligtvis att det är köpt enbart för namnet!
Ni ser här också de dekorationer jag gjorde på tummarna. inte så Vampire-betonat, mer körsbärsrädgård...

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2009-04-09 23:55:42

Vackert lack dockan! Och namnet är verkligen to die for... jäkligt likt körsbär förresetn.

Postat av: adrasteiah
Publicerad 2009-04-09 23:57:10

Men gud så vackert! Som glas! Hoppas du får en härlig påskhelg förresten!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2009-04-10 09:12:07

Emma! Ja, namnet är det stora plusset...



Adrasteiah! Ja, som glas! Det är verkligen så! Tack och detsamma!

Postat av: Marie
Publicerad 2009-04-10 15:24:19

Åhåhå, den gillade jag! Den ser nästan lite Mora-röd ut eller nåt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela