Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

IsaDora Spellbound black

Publicerad 2008-09-29 19:45:10 i Naglar i svart, grått, silver,

Jag gör gemensam sak med alla andra beautybloggare i Sverige och visar IsaDora Spellbound Black. Köpt igår på Åhléns City i Stockholm för 49 kronor.

IsaDoras svarta lack med turkost skimmer måste man ju ha! För 49 kronor är det till och med så jag räknar det som ett fynd. Snyggt om än med mycket subtilt turkost skimmer.

I solljuset kan man ana det turkoslå micrglittret. Annars är det bara som ett blått sken över lacket.

Det är verkligen inget glitter som syns på långt håll. Men det är snyggt! Lacket i sig är svart och glossigt och alltså fullt med små, små skimmerpartiklar i turkos. Här ser ni två lager över underlack och med topplack. Det är China Glaze fast Forward över och jag kan inte helt säkert säga om IsaDora blir så här blankt utan hjälp av överlacket. ChG FF är dessutom det absolut glossigaste överlack jag någonsin provat.

Skimret syns tydligare i flaskan än på nageln, skulle jag säga.

Kommentarer

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-09-29 20:01:51

Snyggt, men inget himlastormande! Ingen Rodeo Fanatic precis... Har du fått paket med TBN-proverna? Puss på dig!

Postat av: Angela
Publicerad 2008-09-29 20:01:57

Oohhh... wicked.. så snyggt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-29 20:04:44

RQ! Du skulle kikat in nu, några minuter senare! TACK!!!



Angela! Japp, snyggt! men nu är det såååå mycket snyggare. ;D

Postat av: rocketqueen
Publicerad 2008-09-29 20:34:26

Åh, vad bra! Puh!! Och visst är Heartbreaker snyggt!! :D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-29 21:55:52

RQ! Ja, jag är mållös! Du är så fin!! Och snäll! Och underbar!

Postat av: Linda
Publicerad 2008-09-29 22:03:18

Åh jag gillar det där, tänkte köpa det i lördags men jag höll mig :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2008-09-29 23:13:14

Snyggt! Ja, det blev nog lite finare med heratbreaker över, men för oss vanliga dödliga så funkar detta lack även på egen hand:) Jag tycker att det är riktigt tjusigt, men som sagt, har inte kunnat klämma på det ännu. Och nu får det va, jag tar det som att världsaltet försöker säga till mig att hålla på mitt köpstop... Beställde nagellack i lördags, så jag klarar mig nog ett tag.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-30 10:17:21

Linda! Ja, det är läckert! ;D



Emma! Hade jag vetat hade du fått det i födesedagspresent. Men jag visste inte. Så jag köpte inget till dig. Typiskt...

Postat av: CrazyNails
Publicerad 2008-09-30 21:49:53

Snyggt, men jag skall inte köpa. Har många mörka lack som man anar nån anna färg i.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2008-09-30 21:54:51

C-N! Jag vet vad du menar. Har samma "problem"... :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela